Počet záznamů: 1
Reklamační politika a její ekonomické souvislosti
SYS 0922556 LBL 02312nam-a2200649-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20230313115304.3 007 ta 008 130403s2012----xr-a---f------000-0-cze-- 015 $a cnb002454451 020 $a 978-80-210-6123-1 $q (brož.) 035 $a (OCoLC)842346405 040 $a OLA001 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 366.72 $2 MRF 080 $a 658.8:005 $2 MRF 080 $a 005.346 $2 MRF 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Škapa, Radoslav, $d 1976- $7 mzk2004258540 $4 aut 245 10
$a Reklamační politika a její ekonomické souvislosti / $c Radoslav Škapa 250 $a 1. vyd. 260 $a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2012 300 $a 189 s. : $b il. ; $c 21 cm 500 $a Nad názvem: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta 504 $a Obsahuje bibliografii 520 3-
$a Kniha se věnuje oblasti, kterou zahraniční literatura označuje jako „return policy“ do češtiny je přeložena jako reklamační politika a rozumí se jí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Reklamační politika je zde představena primárně jako marketingový nástroj spoluutvářející tzv. „rozšířený produkt“. Text doplňují tři empirické studie. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788021061231 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a reklamace $7 ph398368 $2 czenas 650 07
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 650 07
$a řízení vztahů se zákazníky $7 ph118187 $2 czenas 650 07
$a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas 653 0-
$a reklamační politika $a return policy 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 710 2-
$a Masarykova univerzita. $b Ekonomicko-správní fakulta $7 kn20010709273 856 41
$3 Online verze $u https://munispace.muni.cz/book?id=12 $4 N 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1