Počet záznamů: 1  

Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání

  1. SYS0872239
    LBL
      
    02000nam-a2200553-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240320020811.4
    007
      
    ta
    008
      
    170209s2016----xr-a---f------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002879803
    020
      
    $a 978-80-244-5061-2 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)987009130
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d OLA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y1y2
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.012 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3.011.3-052 $2 MRF
    080
      
    $a 028.1 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Řeřichová, Vlasta, $d 1949- $7 ola2002143786 $4 aut
    245
    10
    $a Úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci základního vzdělávání / $c Vlasta Řeřichová a kol.
    250
      
    $a 1. vydání
    264
    -1
    $a Olomouc : $b Univerzita Palackého v Olomouci, $c 2016
    300
      
    $a 187 stran : $b barevné ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Monografie
    500
      
    $a Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Monografie prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit úroveň čtenářských strategií patnáctiletých žáků na konci jejich základního vzdělávání. Autoři publikace se tomuto tématu věnují v širších souvislostech. V úvodních, teoreticky zaměřených kapitolách proto také sledují, jak se problematika čtenářských strategií promítá do obsahu a očekávaných výstupů stanovených Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, objasňují specifika rozvoje čtenářských strategií v prostředí internetu a přibližují možnosti rozvoje čtenářských strategií v období mladšího školního věku. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024450612 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    648
    -7
    $a 2011-2020 $7 ch460589 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogický výzkum $z Česko $y 2011-2020 $7 ph124017 $2 czenas
    650
    07
    $a žáci $z Česko $7 ph128055 $2 czenas
    650
    07
    $a čtenářská gramotnost $7 ph136980 $2 czenas
    653
    0-
    $a čtenářské strategie
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    710
    2-
    $a Univerzita Palackého. $b Pedagogická fakulta $7 kn20010709375 $4 pbl
    810
    2-
    $a Univerzita Palackého. $t Monografie
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.