Počet záznamů: 1  

Zážitková pedagogika

  1. SYS0852148
    LBL
      
    01704cam-a2200481-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200415002605.2
    007
      
    ta
    008
      
    190530s2019----xr-----e------001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb003088013
    020
      
    $a 978-80-262-1485-4 $q (vázáno)
    035
      
    $a (OCoLC)1107832660
    040
      
    $a ULG001 $b cze $d CBA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 379.8 $2 MRF
    080
      
    $a 37.01:159.923.35 $2 MRF
    080
      
    $a 37.033 $2 MRF
    080
      
    $a 0/9-021.361 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Jirásek, Ivo, $d 1964- $7 ola2002158421 $4 aut
    245
    10
    $a Zážitková pedagogika : $b teorie holistické výchovy (v přírodě a volném čase) / $c Ivo Jirásek
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2019
    300
      
    $a 265 stran ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Teoretické zpracování oboru zaměřujícího se na osobnostní a týmový rozvoj prostřednictvím přímých prožitkových situací je v českém prostředí zcela novým počinem. Na rozdíl od dříve publikovaných praktických a metodických návodů jsou zde zpracovány především terminologické a ideové aspekty včetně širších sociálních souvislostí a soudobých civilizačních proměn, na něž by měl tento edukativní směr adekvátně reagovat. Dramaturgicky uspořádané prožitky z pohybu, přírody, či lidského setkávání mohou představovat transformativní zkušenost proměňující ucelený horizont významů a porozumění jedince. Kniha tak představuje i filozofický model odpovídající na hlavní otázku oboru na pomezí pedagogiky volného času, andragogiky a kinantropologie, totiž jak může krátkodobá zkušenost ovlivnit celek lidského života. Čtenář je veden k tomu, aby se zamýšlel nad teoretickým rozměrem programů a metod, který je v dosavadní literatuře často opomíjen. Kniha je nezbytným podkladem pro další promýšlení rozvoje oboru v kontextu jeho historického vývoje i současné podoby, je jedinečným zdrojem úvah pro studenty i zkušené praktiky z řad pedagogů, volnočasových vedoucích, instruktorů a lektorů kurzů pro děti i dospělé. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026214854 $2 OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a pedagogika volného času $7 ph115704 $2 czenas
    650
    07
    $a zážitková pedagogika $7 ph446678 $2 czenas
    650
    07
    $a výchova v přírodě $7 ph127428 $2 czenas
    650
    07
    $a holismus $7 ph120783 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.