Počet záznamů: 1
Scarpa, Angela, 1966- - Autor
Vydání první - 159 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-262-1435-9
Wells, Anthony - Autor Attwood, Tony, - Autor Diestlerová, Petra, - Překladatel
speciální pedagogika děti s autismem Aspergerův syndrom poruchy chování emoce kognitivně-behaviorální terapie zvládání stresu
příručkySignatura C 387.219 Umístění 616.89 - Psychiatrie. Autismus Unifikovaný název Exploring feelings for young children with high-functioning autism or Asperger's disorder. Česky Údaje o názvu Dítě s autismem a emoce : program pro práci s dětmi / Angela Scarpa, Anthony Wells, Tony Attwood ; z anglického originálu Exploring feelings for young children with high-functioning autism or Asperger's disorder přeložila Petra Diestlerová Záhlaví-jméno Scarpa, Angela, 1966- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Portál, 2019 Fyz.popis 159 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-262-1435-9 Číslo nár. bibl. cnb003081514 Dal.odpovědnost Wells, Anthony (Autor)
Attwood, Tony, 1952- (Autor)
Diestlerová, Petra, 1972- (Překladatel)
Předmět.hesla speciální pedagogika * děti s autismem * Aspergerův syndrom * poruchy chování * emoce * kognitivně-behaviorální terapie * zvládání stresu Forma, žánr příručky Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 376 , 316.344.6-056.36-053.2 , 616.89-008.45 , 616.89-008.447 , 159.942 , [615.851:165.194]:364-785.62 , 159.913 , 613.86 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 616.89 - Psychiatrie. Autismus Druh dok. KNIHY Seznámení s Programem na zvládání stresu a hněvu (STAMP), který pomáhá dětem s vysoce funkčním autismem či Aspergerovým syndromem tlumit negativní pocity.Program STAMP je určen pro práci s dětmi ve věku 5-7 let, u nichž byl diagnostikován vysoce funkční autismus či Aspergerův syndrom. Tj. cílí na předškolní a mladší školní věk dětí s PAS. Za rozhodující se zde považuje především vývojová úroveň, více než skutečný věk dítěte. Základem programu je kognitivně-behaviorální terapie, prosazovaná dr. Tonym Attwoodem. Cílem programu, tak jak se teoreticky i prakticky popisuje v knize, je pomoci dětem s PAS utlumit negativní pocity a posílit ty pozitivní. K tomu slouží devět skupinových sezení dětí s terapeuty, kdy na základě her a aktivit probíhá citová výchova, kognitivní restrukturování a práce s emocemi. Není opomenuto ani domácí procvičování s rodiči. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1