Počet záznamů: 1  

Vzdělání jako provokace

  1. SYS0819990
    LBL
      
    01629nam-a2200481-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200701101713.9
    007
      
    ta
    008
      
    180810s2018----xr-----e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002993934
    020
      
    $a 978-80-200-2875-4 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1078646809
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    041
    1-
    $a cze $h ger
    045
      
    $a y-y-
    072
    -7
    $a 316.7 $x Sociologie kultury. Kulturní život $2 Konspekt $9 1
    080
      
    $a 37.0 $2 MRF
    080
      
    $a 316 $2 MRF
    080
      
    $a 316.7:316.344.3 $2 MRF
    080
      
    $a 316.344.3 $2 MRF
    080
      
    $a 316.42"15/19" $2 MRF
    080
      
    $a (049) $2 MRF
    100
    1-
    $a Liessmann, Konrad Paul, $d 1953- $7 jn20010309665 $4 aut
    240
    10
    $a Bildung als Provokation. $l Česky
    245
    10
    $a Vzdělání jako provokace / $c Konrad Paul Liessmann ; z německého originálu Bildung als Provokation ... přeložil Milan Váňa
    250
      
    $a Vydání 1.
    264
    -1
    $a Praha : $b Academia, $c 2018
    300
      
    $a 146 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a XXI. století ; $v sv. 48
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Všichni mluví o vzdělání. Stalo se sekulární naukou spásy, od níž si slibujeme řešení všech problémů od potírání chudoby až k integraci migrantů, od změny klimatu až k boji proti teroru. Zatímco se však „vzdělání“ jako heslo stalo všudypřítomným, vzdělanec, vlastní cíl všech těchto vzdělanostních snah, nejen zmizel ze slovní zásoby, ale každý vážný nárok na vzdělání se dokonce stal provokací. Důvody, proč se tak stalo, jmenuje Konrad Paul Liessmann v této knize. Proto se pouští jak do nížinné krajiny stran, tak do mělčin sociálních sítí, přemýšlí o morálním diskursu ducha doby a o tom, proč je tak nepříjemné potkat vzdělaného člověka. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788020028754 $2 Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně
    648
    -7
    $a 21. století $7 ch460559 $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělávání $x sociologické aspekty $7 ph127311 $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělanost $7 ph127306 $2 czenas
    650
    07
    $a inteligence (vrstva) $7 ph121141 $2 czenas
    650
    07
    $a moderní společnost $y 21. století $7 ph122942 $2 czenas
    655
    -7
    $a pojednání $7 fd133056 $2 czenas
    700
    1-
    $a Váňa, Milan $7 jx20040817028 $4 trl
    830
    -0
    $a XXI. století (Academia) ; $v 48
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.