Počet záznamů: 1  

Nová strategie modrého oceánu

  1. SYS0781426
    LBL
      
    01678nam-a2200457-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313111845.4
    007
      
    ta
    008
      
    180430s2018----xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002995057
    020
      
    $a 978-80-7261-547-6 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)1043877469
    040
      
    $a OLA001 $b cze $e rda
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 005 $x Management. Řízení $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 339.138.017 $2 MRF
    080
      
    $a 005.21 $2 MRF
    080
      
    $a 330.341.1 $2 MRF
    080
      
    $a 005.332.4 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Kim, W. Chan $7 vse2005290821 $4 aut
    245
    10
    $a Nová strategie modrého oceánu : $b pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst / $c W. Chan Kim, Renée Mauborgneová ; překlad: Petr Somogyi
    250
      
    $a V nakladatelství Management Press vydání 1.
    264
    -1
    $a Praha : $b Management Press, $c 2018
    300
      
    $a 264 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Knihovna světového managementu
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny?
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Nezáleží na tom, jestli pusobíte v malém start-upu, který se potýká s nedostatkem financních prostredku, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firme plné byrokratických prekážek. Kniha ukáže úplne každému, jak se vymanit z rudých oceánu nekonecného souperení a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého rustu. Svetove proslulí profesori W. Chan Kim a Renée Mauborgneová v roce 2005 navždy zmenili svet mezinárodního byznysu: jejich kniha Strategie modrého oceánu se držela v žebríccích nejprodávanejších knih po celém svete déle než 100 týdnu, prodalo se jí více než 3‚6 milionu výtisku a byla preložena do 44 jazyku. Predevším se ale stala pocátkem nové „revoluce“ v byznysu. Po více než deseti letech dalšího výzkumu pricházejí autori s dalším prukopnickým dílem, které opet muže výrazne ovlivnit podnikatelské myšlení. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788072615476 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a segmentace trhu $7 ph314823 $2 czenas
    650
    07
    $a strategický management $7 ph116291 $2 czenas
    650
    07
    $a inovace $7 ph121118 $2 czenas
    650
    07
    $a konkurenceschopnost $7 ph121800 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    700
    1-
    $a Mauborgne, Renée $7 vse2005290822 $4 aut
    700
    1-
    $a Somogyi, Petr $7 jx20090604021 $4 trl
    830
    -0
    $a Knihovna světového managementu
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.