Počet záznamů: 1
Sinek, Simon, 1973- - Autor
Vyd. 1. - V Brně : Jan Melvil, 2013 - 255 s. : il. ; 22 cm
ISBN 978-80-87270-55-4
Žádná velká věda
management řídící práce vůdcovství manažerské dovednosti
příručkySignatura C 385.980 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Údaje o názvu Začněte s proč : jak vůdčí osobnosti inspirují k činům / Simon Sinek ; [překlad Eva Nevrlá] Část názvu Jak vůdčí osobnosti inspirují k činům Záhlaví-jméno Sinek, Simon, 1973- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje V Brně : Jan Melvil, 2013 Fyz.popis 255 s. : il. ; 22 cm ISBN 978-80-87270-55-4 Číslo nár. bibl. cnb002475591 Edice Žádná velká věda Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál Start with why Předmět.hesla management * řídící práce * vůdcovství * manažerské dovednosti Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005 , 316.46/.47 , 316.46 , 005.336.5 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Druh dok. KNIHY Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. „…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…" Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1