Počet záznamů: 1
Marketing pro neziskový sektor
Hannagan, Tim, 1934- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1996 - 205 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-85943-07-7
Novotná, Jana, - Překladatel
neziskové organizace
příručkyUnifikovaný název Marketing for the non-profit sector. Česky Údaje o názvu Marketing pro neziskový sektor / Tim J. Hannagan ; [z angličtiny přeložila Jana Novotná] Záhlaví-jméno Hannagan, Tim, 1934- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 1996 Fyz.popis 205 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-85943-07-7 Číslo nár. bibl. cnb000114834 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky Tab. Částečný obsah Zákon č. 248/1995 Sb. ze dne 28. září 1995 o obecně prospěšných společnostech Dal.odpovědnost Novotná, Jana, 1943- (Překladatel)
Předmět.hesla neziskové organizace - marketing Forma, žánr příručky Konspekt 334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice MDT 334.012.46 , 339.138 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Kniha anglického odborníka přináší komplexní pohled na zvláštnosti marketingových funkcí neziskových organizací (škol, kulturních zařízení, sociálních a zdravotních služeb, zájmových organizací všech typů aj.). Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1