Počet záznamů: 1  

Marketing pro neziskový sektor


  1.  Hannagan, Tim, 1934- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 1996 - 205 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-85943-07-7
      Novotná, Jana, - Překladatel
     neziskové organizace
     příručky
    Marketing pro neziskový sektor
    Unifikovaný název Marketing for the non-profit sector. Česky
    Údaje o názvuMarketing pro neziskový sektor / Tim J. Hannagan ; [z angličtiny přeložila Jana Novotná]
    Záhlaví-jméno Hannagan, Tim, 1934- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 1996
    Fyz.popis205 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-85943-07-7
    Číslo nár. bibl.cnb000114834
    PoznámkyK DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ
    PoznámkyTab.
    Částečný obsahZákon č. 248/1995 Sb. ze dne 28. září 1995 o obecně prospěšných společnostech
    Dal.odpovědnost Novotná, Jana, 1943- (Překladatel)
    Předmět.hesla neziskové organizace - marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt334 - Formy organizace a spolupráce v ekonomice
    MDT 334.012.46 , 339.138 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketing pro neziskový sektor
    Kniha anglického odborníka přináší komplexní pohled na zvláštnosti marketingových funkcí neziskových organizací (škol, kulturních zařízení, sociálních a zdravotních služeb, zájmových organizací všech typů aj.). Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.