Počet záznamů: 1  

Povídám, povídám pohádku

  1. SYS0699032
    LBL
      
    02064nam-a2200577-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20220915142534.7
    007
      
    ta
    008
      
    160803s2016----xr-a---a------000-m-cze--
    015
      
    $a cnb002803702
    020
      
    $a 978-80-262-1103-7 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)965747180
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001 $e rda
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    072
    -7
    $a 0/9-053.2 $x Literatura pro děti a mládež (naučná) $2 Konspekt $9 26
    080
      
    $a 316.346.32-053.4 $2 MRF
    080
      
    $a 81'233 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77:81'42 $2 MRF
    080
      
    $a 159.955 $2 MRF
    080
      
    $a (0:82-34) $2 MRF
    080
      
    $a (076.1) $2 MRF
    080
      
    $a (0.053.2) $2 MRF
    100
    1-
    $a Mlčochová, Markéta $7 jx20050118006 $4 aut
    245
    10
    $a Povídám, povídám pohádku : $b pracovní sešit pro rozvoj vyjadřovacích dovedností předškoláků / $c Markéta Mlčochová ; ilustrace Patricie Koubská
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2016
    300
      
    $a 63 stran : $b ilustrace ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    336
      
    $a statický obraz $b sti $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Cílem pracovního sešitu je podpořit a rozvíjet vyjadřovací schopnosti zejména u předškolních dětí, lze ho však využít i v prvních ročnících základní školy. Ke správnému vývoji řeči je zapotřebí přiměřený dostatek podnětů. Patří k nim především tvorba vět podle obrázků a vyprávění příběhů a pohádek. Všechny pracovní listy jsou proto založené na jednoduchých, dobře známých pohádkách, rozkreslených do jednotlivých výjevů umístěných v rámečcích. Děti si nejprve s dospělým přečtou pohádku, vystřihnou ji a s dopomocí skládají, posléze se příběh pokoušejí převyprávět vlastními slovy. Kromě vyjadřovacích schopností si tak procvičují i správné chápání časové souslednosti (serialitu) a lépe vnímají příčinu a následek, což podporuje plynulé čtení. Markéta Mlčochová je učitelkou na ZŠ, řadu let učila v MŠ. V Portále vydala ŠPL 1, 2, 3, 10 a Neobyčejný rok předškoláka. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026211037 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a děti předškolního věku $7 ph119710 $2 czenas
    650
    07
    $a řečové dovednosti $7 ph128299 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas
    650
    07
    $a rozvoj myšlení $7 ph135316 $2 czenas
    655
    -7
    $a pohádky $7 fd133054 $2 czenas
    655
    -7
    $a pracovní sešity $7 fd133116 $2 czenas
    655
    -7
    $a pracovní listy $7 fd250497 $2 czenas
    655
    -7
    $a publikace pro děti $7 fd133156 $2 czenas
    700
    1-
    $a Koubská, Patricie, $d 1973- $7 jn20001227121 $4 ill
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.