Počet záznamů: 1
The brand flip
Neumeier, Marty - Autor
1. vydání - 16 nečíslovaných stran, 140 stran : ilustrace ; 21 cm
ISBN 978-80-906774-0-1
Hájek, Roman - Překladatel
obchodní značky řízení značky produktový management marketingová komunikace spotřebitelské chování
příručkySignatura C 370.779 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Unifikovaný název Brand flip. Česky Údaje o názvu The brand flip / stručný přehled od Martyho Neumeiera ; z anglického originálu The brand flip přeložil Roman Hájek Záhlaví-jméno Neumeier, Marty (Autor) Údaje o vydání 1. vydání Nakladatel Praha : Anfas, spol. s.r.o., [2016] Copyright ©2016 Fyz.popis 16 nečíslovaných stran, 140 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-906774-0-1 Číslo nár. bibl. cnb002858128 Poznámky Obálkový podnázev: proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Český text Dal.odpovědnost Hájek, Roman (Překladatel)
Předmět.hesla obchodní značky * řízení značky * produktový management * marketingová komunikace * spotřebitelské chování Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.626 , 005:658.626 , 658.6 , 366.1 , 658.8:316.77 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Nové strategie, jak rozvíjet vztahy mezi firmou a jejími zákazníky. Příručka. Zdroj anotace: Národní knihovna ČRNačítání…
Počet záznamů: 1