Počet záznamů: 1
The brand flip
SYS 0695331 LBL 02178nam-a2200601-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20220604001923.3 007 ta 008 161125t20162016xr-a---e-f----000-0-cze-- 015 $a cnb002858128 020 $a 978-80-906774-0-1 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)972617281 040 $a BOA001 $b cze $d ABA001 $e rda 041 1-
$a cze $h eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4 080 $a 658.626 $2 MRF 080 $a 005:658.626 $2 MRF 080 $a 658.6 $2 MRF 080 $a 366.1 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Neumeier, Marty $7 mzk2008463764 $4 aut 240 10
$a Brand flip. $l Česky 245 14
$a The brand flip / $c stručný přehled od Martyho Neumeiera ; z anglického originálu The brand flip přeložil Roman Hájek 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Praha : $b Anfas, spol. s.r.o., $c [2016] 264 -4
$c ©2016 300 $a 16 nečíslovaných stran, 140 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Obálkový podnázev: proč dnes zákazníci řídí firmy - a jak z toho těžit 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Nové strategie, jak rozvíjet vztahy mezi firmou a jejími zákazníky. Příručka. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090677401 $2 Národní knihovna ČR 546 $a Český text 650 07
$a obchodní značky $7 ph166532 $2 czenas 650 07
$a řízení značky $7 ph205089 $2 czenas 650 07
$a produktový management $7 ph803135 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 650 07
$a spotřebitelské chování $7 ph125966 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Hájek, Roman $4 trl 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1