Počet záznamů: 1
Starý, Karel, 1961- - Autor
Vydání první - 174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm
ISBN 978-80-262-1001-6
Laufková, Veronika - Autor
pedagogická evaluace hodnocení žáků pedagogický výzkum
kolektivní monografieSignatura C 369.666 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Formativní hodnocení ve výuce / Karel Starý, Veronika Laufková a kol. Záhlaví-jméno Starý, Karel, 1961- (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Portál, 2016 Fyz.popis 174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm ISBN 978-80-262-1001-6 Číslo nár. bibl. cnb002799379 Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Dal.odpovědnost Laufková, Veronika (Autor)
Předmět.hesla pedagogická evaluace - Česko * hodnocení žáků - Česko * pedagogický výzkum - Česko Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.011/.012 , 37.091.26/.27 , 37.012 , (437.3) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY
Šulc, Jiří, 1934-2016 - Autor
Vyd. 1. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2006 - 151 s. : il. ; 31 cm
ISBN 80-7204-482-6
Němec, Vladimír - AutorPublikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života. Kniha si klade za cíl zorientovat čtenáře v aktuálních trendech hodnocení žáků a tématech, jako je stanovování kritérií hodnocení, poskytování zpětné vazby, práce s chybou, rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Ve srovnávacím kontextu poukazuje na hlavní cesty rozvoje formativního hodnocení a na možnosti jejich využití při zvyšování kvality výuky na českých školách. Teorie je doplněna ukázkami s konkrétními nástroji a technikami formativního hodnocení, příklady z praxe a autentickými výroky učitelů a žáků. To vše by mělo pomoci převést teoretické poznatky do každodenní praxe. Karel Starý působil jako učitel češtiny a dějepisu na základní škole a na gymnáziu. V současnosti pracuje na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání. Tématu školního hodnocení se dlouhodobě věnuje jak výzkumně, tak pedagogicky v kurzech pro studenty učitelství i učitele z praxe. Veronika Laufková vystudovala učitelství českého jazyka a literatury a základů společenských věd a doktorské studium v oboru pedagogika. Působí jako odborná asistentka na katedře české literatury a jako výzkumná pracovnice Ústavu výzkumu a rozvoje vzdělávání na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1
openseadragon
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.