Počet záznamů: 1
Sociální marketing
SYS 0674262 LBL 01477cam-a2200433-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200505081026.7 007 ta 008 160930s2016----xr-a---e------001-0-cze-d 015 $a cnb002829697 020 $a 978-80-87500-80-4 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)982101066 040 $a ULG001 $b cze $d CBA001 $e rda 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt 080 $a 658.8:364 $2 MRF 080 $a 659.1:364 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Bačuvčík, Radim, $d 1975- $7 mzk2005306721 $4 aut 245 10
$a Sociální marketing / $c Radim Bačuvčík, Lenka Harantová 250 $a 1. vydání 264 -1
$a Zlín : $b Radim Bačuvčík - VeRBuM, $c 2016 300 $a 254 stran : $b ilustrace, portréty ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a 1000 výtisků 504 $a Obsahuje bibliografii a rejstřík 520 3-
$a Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087500804 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a sociální marketing $7 ph249631 $2 czenas 650 07
$a sociální reklama $7 ph830956 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 700 1-
$a Harantová, Lenka $7 mzk2009535264 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1