Počet záznamů: 1
Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální
Ošlejšková, Hana, 1956- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2013 - 310 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-6673-1
Vítková, Marie, - Autor
speciální pedagogika tělesně postižené děti speciální vzdělávací potřeby speciální školy
kolektivní monografieSignatura C 368.671 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální = Bases, conditions and strategies for teaching pupils with severe disabilities in special schools / Hana Ošlejšková, Marie Vítková et al. Souběž.n. Bases, conditions and strategies for teaching pupils with severe disabilities in special schools Záhlaví-jméno Ošlejšková, Hana, 1956- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2013 Fyz.popis 310 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-210-6673-1 Číslo nár. bibl. cnb002574353 Poznámky 300 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. Česká a anglická resumé Dal.odpovědnost Vítková, Marie, 1947- (Autor)
Předmět.hesla speciální pedagogika * tělesně postižené děti * speciální vzdělávací potřeby * speciální školy Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 376 , 316.344.6-056.26/.29-053.2 , 37.04 , 376.1 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická východiska se zaměřením na participaci člověka s postižením ve společnosti, prostředky ucelené rehabilitace a psychologické a psychohygienické otázky vzdělávání žáků se zdravotním postižením z pohledu inkluze, legislativní rámec a klinický obraz nemocí. Dva stěžejní okruhy se zabývají charakteristikou žáků se zdravotním postižením, podmínkami a strategiemi jejich vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1