Počet záznamů: 1
SYS 0642267 LBL 01447nam-a2200421-i-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240529222654.3 007 ta 008 160418s2016----xr-a---e-f----001-0-cze-- 015 $a cnb002793051 020 $a 978-80-265-0479-5 $q (brožováno) 035 $a (OCoLC)951554208 040 $a OLA001 $b cze $e rda 072 -7
$a 159.95 $x Vyšší duševní procesy $2 Konspekt $9 17 080 $a 159.953.5 $2 MRF 080 $a 159.95:003.63 $2 MRF 080 $a 159.955 $2 MRF 080 $a 159.953 $2 MRF 080 $a 378.14 $2 MRF 080 $a (035) $2 MRF 100 1-
$a Chytková, Dagmar, $d 1985- $7 js20120213001 $4 aut 245 10
$a Efektivní učení : $b techniky přemýšlení, soustředění a komunikace s využitím myšlenkových map / $c Dagmar Chytková, Michal Černý 250 $a 1. vydání 264 -1
$a V Brně : $b BizBooks, $c 2016 300 $a 158 stran : $b barevné ilustrace ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Ve škole se jen velice málo prostoru věnuje tomu, jak se skutečně učit. Místo schopnosti aktivně samostatně poznávat a popisovat svět se těžiště výuky stále orientuje na znalosti a dovednosti odborného charakteru. Tato kniha se snaží být průvodcem všem, kdo by se rádi naučili učit se, a nevědí, jak na to. Snaží se klást důraz na schopnost číst a psát kritickým způsobem, kreativně myslet a organizovat svůj svět i čas. Zaměřuje se především na: - aktivní a kritické myšlení, - kreativitu a myšlenkové mapy, - paměťové techniky, - sebeřízení a organizaci času, - psaní poznámek i odborných textů, - učení se pomocí moderních technologií a skrze Internet a mnoho dalšího. Kniha je inspirací pro každého, kdo se rozhodne umět učit se zejména sám, a to bez ohledu na to, zda je žákem, studentem vysoké školy nebo již pracujícím. Dalšími zdroji informací mohou být weby Myslenkove-mapy.cz a Kreativni-uceni.cz. Autoři publikace navazují na svoji předešlou knihu Myšlenkové mapy pro studenty. O AUTORECH Dagmar Chytková Přemýšlivec, tvořivec a volnomyšlenkář. Lektorka informační gramotnosti, propagátorka nelineárního psaní, nadšenkyně do vzdělávacích technologií a zajímavých aplikací. Ukazuje lidem směr, jak uchopit své myšlenky a znalosti. Pomáhá jim hledat nové možnosti učení a zvyšovat množství pamatovaných informací. Michal Černý Teoretický fyzik a propagátor vzdělávacích technologií působící v Kabinetu knihovnictví a informačních studií na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. Učí studenty samostatně přemýšlet, integrovat technologie do vzdělávání sebe i druhých a hledat originální řešení. Od roku 2011 je šéfredaktorem serveru Myslenkove-mapy.cz. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026504795 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a učení $7 ph126979 $2 czenas 650 07
$a myšlenkové mapy $7 ph661767 $2 czenas 650 07
$a rozvoj myšlení $7 ph135316 $2 czenas 650 07
$a trénink paměti $7 ph136760 $2 czenas 650 07
$a vysokoškolské studium $7 ph127279 $2 czenas 655 -7
$a příručky $7 fd133209 $2 czenas 700 1-
$a Černý, Michal, $d 1987- $7 js20130129003 $4 aut 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1