Počet záznamů: 1  

Deset dětských přání

  1. SYS0629331
    LBL
      
    01823nam-a2200493-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20191126102629.4
    007
      
    ta
    008
      
    140312s2014----xr-ach-e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002573355
    020
      
    $a 978-80-7500-051-4 $q (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)880868780
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d BOA001
    041
    1-
    $a cze $h ger
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.03-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 159.922.7 $2 MRF
    080
      
    $a 37.013.73 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.4 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Kaul, Claus-Dieter $7 mzk2014818352 $4 aut
    245
    10
    $a Deset dětských přání : $b celostní přístup v soužití dětí a dospělých / $c Claus-Dieter Kaul ; [z německého originálu ... přeložila Lenka Martínková]
    250
      
    $a 1. vyd. v českém jazyce
    260
      
    $a Praha : $b Maitrea, $c 2014
    300
      
    $a 70 s. : $b il. (některé barev.), portréty, faksim. ; $c 30 cm
    500
      
    $a Pod názvem: Maitrea, Institut celostního učení, Společnost Deméter
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Autor po 35 letech, kdy jako Montessori učitel pracoval s dětmi, mládeží i dospělými, chce ukázat, jak mu filozofie Marie Montessori pomohla na cestě k předávání poznatků a zkušeností o celostním učení. Tato kniha by měla umožnit i jiným lidem, kteří mají co do činění s dětmi, aby se na výchovu dokázali podívat novým způsobem. Děti a mládež se musí dnes více než dříve učit cíleně se rozhodovat mezi protichůdnými hodnotami, názory a životními styly, aby cíle, jež si samy zvolí, dokázaly vzít za své. Schopnost sepětí s cíli se však u dnešních lidí vytrácí, a právě na překonání tohoto nedostatku se musí naše výchova zaměřit především. Hlavním smyslem připraveného prostředí podle Montessori filozofie je napomoci tomu, aby dítě v našem světě dobře fungovalo. Dítě by si mělo osvojit podobné dovednosti jako všichni ostatní a možná díky Montessori materiálům dospět k výkonu ještě o něco lepšímu. Dospělí se neustále strachují a pochybují o tom, zdali je správné nechat dítě, aby se rozvíjelo jiným způsobem. Řada dětí v učitelské praxi autora byla s to učitelům i rodičům předvést, že dítě se může naučit číst, psát a počítat i zcela jinými postupy s nejrůznějšími možnostmi a svým vlastním tempem. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788075000514 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a výchova dítěte $7 ph127420 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie dítěte $7 ph117256 $2 czenas
    650
    07
    $a filozofie výchovy $7 ph120230 $2 czenas
    650
    07
    $a metoda Montessori $7 ph122781 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    710
    2-
    $a Maitrea (firma) $7 kn20100511029 $4 oth
    710
    2-
    $a Institut celostního učení $7 kn20140514006 $4 oth
    765
    0-
    $t Zehn Wünsche der Kinder $9 Česky
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.