Počet záznamů: 1  

Příručka mentoringu

  1. SYS0628150
    LBL
      
    01137cam-a2200277-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230517091833.3
    007
      
    ta
    008
      
    160210s2016----xr-a---e-f----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002777229
    020
      
    $a 978-80-7485-067-7 $q (brožováno) : $c Kč 245,00
    035
      
    $a (OCoLC)946294622
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d CBA001 $e rda
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 377 $x Odborné vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.091.31-059.1 $2 MRF
    080
      
    $a 37.091.313 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a 377.8 $2 MRF
    080
      
    $a 37.0:004 $2 MRF
    080
      
    $a (072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Lacina, Lubor, $d 1969- $7 xx0000403 $4 aut
    245
    10
    $a Příručka mentoringu : $b posilování mentorských kapacit pedagogů / $c Lubor Lacina, Petr Rozmahel, Jitka Kominácká
    246
    18
    $a Příručka mentoringu - posilování mentorských kapacit pedagogů
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Brno : $b Barrister & Principal, $c 2016
    300
      
    $a 201 stran : $b ilustrace ; $c 23 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Publikace se zabývá problematikou mentoringu a budování mentorských kapacit a má ambici být příručkou pro implementaci mentoringu a budování mentorských kapacit, včetně zvládání edukačních změn, jakými jsou posilování významu aktivizačních metod a ICT ve výukovém procesu. Nejdůležitější a nejužitečnější část publikace tvoří kapitoly týkající se praktického uplatnění technik mentoringu v praxi a kapitoly zabývající se trendy v oblasti moderních přístupů zatraktivnění výuky s využitím ICT a aktivizačních metod výuky. Záměrem autorů bylo vytvořit „praktickou příručku“ obsahující rady, doporučení a návody, které se osvědčily v praxi. Konečným cílem je podpora praktického zavádění mentoringu jako profesní podpory jednotlivců a pracovních týmů. Mentoring jako nástroj kolegiální podpory je užitečným způsobem sdílení zkušeností a rozvíjení nových trendů, které moderní přístup ve vzdělávání podporují. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074850677 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a vzdělávání učitelů $z Česko $7 ph158324 $2 czenas
    650
    07
    $a mentorství $7 ph726750 $2 czenas
    650
    07
    $a aktivizační metody ve výuce $7 ph446679 $2 czenas
    650
    07
    $a informační a komunikační technologie ve vzdělávání $7 ph882661 $2 czenas
    655
    -7
    $a metodické příručky $7 fd132826 $2 czenas
    700
    1-
    $a Rozmahel, Petr, $d 1977- $7 mzk2004261398 $4 aut
    700
    1-
    $a Kominácká, Jitka, $d 1969- $7 mzk2005282549 $4 aut
    856
    42
    $3 Interaktivní cvičení, rozšiřující texty, powerpointové prezentace a kontrolní otázky na: $u http://www.psknihy.cz/prirucka-mentoringu/ $4 N
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.