Počet záznamů: 1
Slovník politického managementu a volebního marketingu
Kubáček, Jan, 1981- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Grada, 2012 - 103 s. : il., portréty ; 21 cm
ISBN 978-80-247-4013-3, ISBN 978-80-247-8179-2
politický marketing politická kampaň volební kampaň oborová terminologie
terminologické slovníky výkladové slovníkyUmístění Údaje o názvu Slovník politického managementu a volebního marketingu / Jan Kubáček Záhlaví-jméno Kubáček, Jan, 1981- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Grada, 2012 Fyz.popis 103 s. : il., portréty ; 21 cm ISBN 978-80-247-4013-3 978-80-247-8179-2 Číslo nár. bibl. cnb002390559 Poznámky K DISPOZICI POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla politický marketing * politická kampaň * volební kampaň * oborová terminologie Forma, žánr terminologické slovníky * výkladové slovníky Konspekt 32 - Politika MDT 32.019.5:659.1 , 32.019.51 , 324:342.849.2 , 81'373.46 , (038)81 , (038.072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Přinášíme téměř sto odborných hesel z oblasti politického managementu, politického a volebního marketingu a politické komunikace. Většina termínů nebyla dosud u nás v takovéto šíři systematicky definována a analyzována. Autor sleduje nejmodernější trendy politického managementu a politické komunikace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1