Počet záznamů: 1  

Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ

  1. SYS0615493
    LBL
      
    01297nam-a2200361-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20210707165740.0
    007
      
    ta
    008
      
    151126s2015----xr-----f-f----000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002737568
    020
      
    $a 978-80-262-0944-7 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)944217380
    040
      
    $a ABD001 $b cze $e rda
    072
    -7
    $a 376 $x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 376 $2 MRF
    080
      
    $a 316.344.6-056.263-053.2 $2 MRF
    080
      
    $a 616-07 $2 MRF
    080
      
    $a 37.043.2 $2 MRF
    080
      
    $a 37.04 $2 MRF
    080
      
    $a 316.77:81'42 $2 MRF
    080
      
    $a 373.24 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    080
      
    $a (078.7) $2 MRF
    100
    1-
    $a Jungwirthová, Iva, $d 1966- $7 xx0095734 $4 aut
    245
    10
    $a Dítě se sluchovým postižením v MŠ a ZŠ / $c Iva Jungwirthová
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a Praha : $b Portál, $c 2015
    300
      
    $a 191 stran : $b ilustrace ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    520
    3-
    $a Závažné postižení sluchu není automaticky „vstupenkou“ do speciální školy. Podle psycholožky Ivy Jungwirthové téměř u všech dětí, které špatně slyší, stojí za to pokusit se o integraci do běžné školy. Jaké vady sluchu se u dětí mohou vyskytnout? Vady sluchu se podle závažnosti dělí na lehkou, střední a těžkou nedoslýchavost a na praktickou hluchotu. Mít sluchovou vadu neznamená, že člověk neslyší nic, stejně jako u zrakových vad i zde existuje různá míra závažnosti postižení sluchu. Důelžitá není diagnóza, ale jak dítě se sluchadly nebo s kochleárním implantátem vnímá mluvenou řeč. Ve speciálních školách těmto dětem chybí především to, co jim může dát pouze integrace - pozitivní vrstevnické řečové vzory a běžné sociální prostředí.Autorka vysvětluje, co s sebou nese vada sluchu, provází čtenáře přehledem pomůcek, které děti s vadou sluchu používají, a podrobně rozebírá výchovně-vzdělávací proces ve škole. Zdůrazňuje důležitost komunikace školy s rodiči a také s odborníky, provádí čtenáře možnostmi, které dává současná legislativa, a nabízí zkušenosti a návody z praxe. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026209447 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a speciální pedagogika $7 ph116230 $2 czenas
    650
    07
    $a sluchově postižené děti $7 ph116186 $2 czenas
    650
    07
    $a diagnostika (lékařství) $7 ph114312 $2 czenas
    650
    07
    $a kompenzační pomůcky $7 ph121759 $2 czenas
    650
    07
    $a komunikační dovednosti $7 ph180925 $2 czenas
    650
    07
    $a speciální vzdělávací potřeby $7 ph754025 $2 czenas
    650
    07
    $a integrovaná výchova a vzdělávání $7 ph121132 $2 czenas
    650
    07
    $a mateřské školy $7 ph122683 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $7 ph116795 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    655
    -7
    $a případové studie $7 fd133208 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.