Počet záznamů: 1  

Mapování stylu žákova učení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Mezera, Antonín - Autor
    112 stran ; 30 cm
    ISBN 978-80-7496-183-0
    Dobrá škola. Kariérové poradenství - testy a dotazníky pro žáky ;
      Topičová, Jitka - Autor
     pedagogická psychologie  pedagogická diagnostika  pedagogická metodologie  učení  kompetence k učení
     metodické příručky
    SignaturaB 55.203
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Mapování stylu žákova učení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 55.203   

    Údaje o názvuMapování stylu žákova učení / Antonín Mezera, Jitka Topičová
    Záhlaví-jméno Mezera, Antonín (Autor)
    NakladatelPraha : Raabe - Společnost pro kvalitní učení, 2015
    Copyright©2015
    Fyz.popis112 stran ; 30 cm
    ISBN978-80-7496-183-0 Kč 365.00
    Číslo nár. bibl.cnb002722696
    Edice Dobrá škola. Kariérové poradenství - testy a dotazníky pro žáky
    Dal.odpovědnost Topičová, Jitka (Autor)
    Předmět.hesla pedagogická psychologie * pedagogická diagnostika * pedagogická metodologie * učení * kompetence k učení
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.013.77 , 37.012 , 159.953 , 37.037 , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Mapování stylu žákova učení
    Publikace obsahuje materiály umožňující žákům 2. stupně základní školy a starším samostatně vyhodnotit úroveň svých studijních návyků, kvalitu studijních strategií a individuální styl učení. K dispozici jsou i testy temperamentu a smyslového vnímání. Zjištěné poznatky může žák zúročit ve svém dalším vzdělávání, pedagogovi mohou pomoci při volbě efektivních výchovných a vzdělávacích strategií. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.