Počet záznamů: 1
Gordon, Thomas, 1918-2002 - Autor
Vydání první - 325 stran : ilustrace ; 20 cm
ISBN 978-80-7530-006-5
Žemlová, Julie - Překladatel
učitel a žák pedagogická komunikace komunikační dovednosti management konfliktů klima školy
příručkySignatura C 364.354 Umístění 37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák Unifikovaný název Teacher effectiveness training. Česky Údaje o názvu Škola bez poražených : praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem / Thomas Gordon ; přeložila Julie Žemlová Záhlaví-jméno Gordon, Thomas, 1918-2002 (Autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Malvern, 2015 Fyz.popis 325 stran : ilustrace ; 20 cm ISBN 978-80-7530-006-5 Číslo nár. bibl. cnb002734947 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Žemlová, Julie (Překladatel)
Předmět.hesla učitel a žák * pedagogická komunikace * komunikační dovednosti * management konfliktů * klima školy Forma, žánr příručky Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.064.2 , 316.772.4:37 , 316.77:81'42 , 316.485.6 , 37.064 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák Druh dok. KNIHY Kniha, kterou držíte v rukou, je mezi pedagogickou literaturou ojedinělá. Na rozdíl od většiny knih o vzdělávání se nezaobírá teoretickými koncepty, ale tím, jak je konkrétně uvést do praxe. Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost. Chce učitele povzbudit a poskytnout jim oporu. Chce je ujistit o tom, že mohou dělat chyby – a přesto být skvělými učiteli. Povinná četba pro každého učitele! Psychoterapeut Thomas Gordon, zakladatel úspěšného mezinárodního programu Teacher Effectiveness Training, pracoval dlouhá léta s dětmi a naléhavě si uvědomoval dvě skutečnosti: Na jedné straně viděl, jak dospělí svým jednáním dětem často nevědomky ubližují. Zároveň však věděl, že pracovat s dětskými emocemi je nesmírně těžké, a nemá-li k tomu člověk patřičnou průpravu, často je to téměř nemožné. Bylo mu nade vší pochybnost zřejmé, že jsou to právě učitelé, kteří musí denodenně zvládat projevy nejrůznějších dětských emocí od frustraci až po zoufalství, a že jsou z toho často bezradní. Vždyť jako vojáci v první linii čelí situacím, na nichž by si mnohdy vylámal zuby i zkušený psychoterapeut. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1