Počet záznamů: 1  

Škola bez poražených

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Gordon, Thomas, 1918-2002 - Autor
    Vydání první - 325 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN 978-80-7530-006-5
      Žemlová, Julie - Překladatel
     učitel a žák  pedagogická komunikace  komunikační dovednosti  management konfliktů  klima školy
     příručky
    SignaturaC 364.354
    Umístění 37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Škola bez poražených
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 12.08.2024)C 364.354   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) vypůjčeno (do 19.08.2024)C 364.354 a   

    Unifikovaný název Teacher effectiveness training. Česky
    Údaje o názvuŠkola bez poražených : praktická příručka efektivní komunikace mezi učitelem a žákem / Thomas Gordon ; přeložila Julie Žemlová
    Záhlaví-jméno Gordon, Thomas, 1918-2002 (Autor)
    Údaje o vydáníVydání první
    NakladatelPraha : Malvern, 2015
    Fyz.popis325 stran : ilustrace ; 20 cm
    ISBN978-80-7530-006-5
    Číslo nár. bibl.cnb002734947
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Žemlová, Julie (Překladatel)
    Předmět.hesla učitel a žák * pedagogická komunikace * komunikační dovednosti * management konfliktů * klima školy
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.064.2 , 316.772.4:37 , 316.77:81'42 , 316.485.6 , 37.064 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.06 - Osoby ve vzdělávání. Učitel a žák
    Druh dok.KNIHY
    Škola bez poražených
    Kniha, kterou držíte v rukou, je mezi pedagogickou literaturou ojedinělá. Na rozdíl od většiny knih o vzdělávání se nezaobírá teoretickými koncepty, ale tím, jak je konkrétně uvést do praxe. Tato kniha je příručkou, která chce pomoci učitelům zvládnout vypjaté situace. Učí je mluvit s žáky způsobem, který posiluje vzájemný vztah, a řešit konflikty tvůrčím způsobem, který přináší oboustrannou spokojenost. Chce učitele povzbudit a poskytnout jim oporu. Chce je ujistit o tom, že mohou dělat chyby – a přesto být skvělými učiteli. Povinná četba pro každého učitele! Psychoterapeut Thomas Gordon, zakladatel úspěšného mezinárodního programu Teacher Effectiveness Training, pracoval dlouhá léta s dětmi a naléhavě si uvědomoval dvě skutečnosti: Na jedné straně viděl, jak dospělí svým jednáním dětem často nevědomky ubližují. Zároveň však věděl, že pracovat s dětskými emocemi je nesmírně těžké, a nemá-li k tomu člověk patřičnou průpravu, často je to téměř nemožné. Bylo mu nade vší pochybnost zřejmé, že jsou to právě učitelé, kteří musí denodenně zvládat projevy nejrůznějších dětských emocí od frustraci až po zoufalství, a že jsou z toho často bezradní. Vždyť jako vojáci v první linii čelí situacím, na nichž by si mnohdy vylámal zuby i zkušený psychoterapeut. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.