Počet záznamů: 1  

Škola v globální době

  1. SYS0594766
    LBL
      
    02358cam-a2200649-i-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230517091720.0
    007
      
    ta
    008
      
    150309s2015----xr-----f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002682958
    020
      
    $a 978-80-246-2977-3 $q (brožováno)
    035
      
    $a (OCoLC)910988299
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d OLA001 $d ABA001 $e rda
    041
    0-
    $a cze $b eng
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y1y1
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a 37.014.3 $2 MRF
    080
      
    $a 316.3 $2 MRF
    080
      
    $a 001.891 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (078.7) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Dvořák, Dominik, $d 1964- $7 xx0031904 $4 aut
    245
    10
    $a Škola v globální době : $b proměny pěti českých základních škol / $c Dominik Dvořák, Karel Starý, Petr Urbánek
    246
    30
    $a Proměny pěti českých základních škol
    250
      
    $a První vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, $c 2015
    300
      
    $a 195 stran ; $c 21 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a rejstřík
    520
    3-
    $a Změny v oblasti vzdělávání jsou na celém světě předmětem intenzivního zájmu výzkumníků, politiků, učitelů i ředitelů škol a rodičů. Stále však zaznamenáváme, že značný počet pokusů o koncepční změny ve vzdělávání selhává. Zřejmě ani nedávná česká reforma nesplnila očekávání, která do ní byla vkládána. Tato studie přináší původní poznatky o tom, jak probíhají v současnosti proměny českého základního vzdělávání. Autorům však nešlo o hodnocení jedné konkrétní reformy, snažili se pochopit, jak vnitřní dynamika života jednotlivých škol interaguje s vnějšími impulzy, které přicházejí z lokální, národní i globální úrovně. Práce nejprve poukazuje na hodnoty, o které usilovaly některé nedávné zahraniční reformy vzdělávání, na to, jakými prostředky se snažily motivovat školy ke změně... $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024629773 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    648
    -4
    $a 2012-2014 $7 ch967338
    648
    -7
    $a 21. století $7 ch460559 $2 czenas
    648
    -7
    $a 2011-2020 $7 ch460589 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $z Česko $y 2011-2020 $7 ph116795 $2 czenas
    650
    07
    $a vzdělávací reformy $z Česko $7 ph138643 $2 czenas
    650
    07
    $a společnost $y 21. století $7 ph116245 $2 czenas
    650
    07
    $a vědecký výzkum $z Česko $y 2011-2020 $7 ph116680 $2 czenas
    655
    -7
    $a případové studie $7 fd133208 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    700
    1-
    $a Starý, Karel, $d 1961- $7 mzk2005266022 $4 aut
    700
    1-
    $a Urbánek, Petr, $d 1956- $7 xx0001726 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.