Počet záznamů: 1  

Alice Janotová: Folklor je srdcová záležitost

  1. SYS0566696
    LBL
      
    00000naa-a22^^^^^-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20210126103751.7
    007
      
    ta
    008
      
    150312e20140405xr-o---g------000-0-cze-d
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 373.3.011.3-055.2 $2 MRF
    080
      
    $a 373/378:793.3 $2 MRF
    080
      
    $a (437.31-13) $2 MRF
    080
      
    $a 373.3:7 $2 MRF
    080
      
    $a (437.319) $2 MRF
    080
      
    $a (047.53) $2 MRF
    100
    1-
    $a Janotová, Alice $4 aut
    245
    10
    $a Alice Janotová: Folklor je srdcová záležitost : $b dlouho to ani nevypadalo, že by se jednou mohla profesně věnovat tanci. Brala ho jako koníček, který ji nesmírně bavil / $c Alice Janotová, Darina Vernerová ; Foto: archiv Alice Janotové (4x)
    300
      
    $b il.
    500
      
    $a 4 fot.
    600
    14
    $a Janotová, Alice
    610
    24
    $a Základní umělecká škola (Strakonice, Česko) $7 ko2015866269
    650
    07
    $a základní umělecké školy $z Čechy jižní (Česko) $7 ph127724 $2 czenas
    650
    07
    $a taneční školy $z Čechy jižní (Česko) $7 ph538771 $2 czenas
    650
    07
    $a učitelky základních škol $z Čechy jižní (Česko) $7 ph276827 $2 czenas
    651
    -7
    $a Strakonice (Česko) $7 ge130962 $2 czenas
    655
    -7
    $a rozhovory $7 fd133303 $2 czenas
    700
    1-
    $a Vernerová, Darina $4 aut
    773
    0-
    $t Českobudějovický deník $x 1802-0798 $g Č. 81 (05.04.2014), s. 6 $q 81 $9 20140405
    856
    41
    $u https://kramerius.cbvk.cz/search/handle/uuid:fdc918c2-ff2b-11e6-84fe-001b63bd97ba $3 Digitalizovaný dokument $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a CBA001 $t rd
    FMT
      
    PA
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.