Počet záznamů: 1
"VYKUK"
Richtrová, Barbora, 1981- - Autor
1. vyd. - České Budějovice : Kopp, 2014 - ca 500 s. : barev. il. ; 31 cm
ISBN 978-80-7232-466-8
Mercelová, Jitka - Autor Bubeníčková, Bronislava - Autor
děti s vadami řeči poruchy komunikace logopedie speciální pedagogika
pracovní listy metodické příručkySignatura B 54.705 Umístění Údaje o názvu "VYKUK" : terapeutický materiál pro rehabilitaci narušené komunikační schopnosti / Barbora Richtrová, Jitka Mercelová, Bronislava Bubeníčková Souběž.n. Terapeutický materiál pro rehabilitaci narušené komunikační schopnosti Záhlaví-jméno Richtrová, Barbora, 1981- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje České Budějovice : Kopp, 2014 Fyz.popis ca 500 s. : barev. il. ; 31 cm ISBN 978-80-7232-466-8 Číslo nár. bibl. cnb002596631 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Mercelová, Jitka (Autor)
Bubeníčková, Bronislava (Autor)
Předmět.hesla děti s vadami řeči * poruchy komunikace * logopedie * speciální pedagogika Forma, žánr pracovní listy * metodické příručky Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 316.344.6-056.264-053.2 , 616.89-008.434 , 376.1-056.264 , 376 , (076.1) , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Tento terapeutický materiál vznikl na základě několikaleté klinické praxe rehabilitace řeči u dětí se specificky narušeným vývojem řeči ve smyslu vývojové dysfázie. Jednotlivá cvičení byla vytvořena na základě zkušeností získaných převážně na Foniatrické klinice VFN a 1. LF UK v Praze a dalších ambulancích klinické logopedie. Publikace je myšlena jako další možný materiál pro rehabilitaci narušené komunikační schopnosti. Motivace autorek je doplnění, rozšíření či inovace stávajících terapeutických materiálů používaných v denní logopedické praxi. Hlavní cílovou skupinou jsou děti s narušeným vývojem řeči, avšak klinická zkušenost ukazuje na možnost jejich využití i v terapii klientů s jiným typem narušené komunikační schopnosti (např. s poruchou autistického spektra, vadou sluchu, afázií). Kreativitě se v našem oboru meze nekladou. Terapeutický materiál je rozdělen do dvou hlavních částí. V první části se věnujeme percepčně-kognitivním schopnostem, kde nabízíme deset položek určených pro nácvik barev, matematických představ a rozvoj sluchové a zrakové percepce. Druhá část obsahuje stejný počet položek, které stimulují jazykové schopnosti v oblasti lexikálně-sémantické a morfologicko – syntaktické jazykové roviny. Většina pracovních listů je koncipována tak, aby klienti byli při terapii aktivní. Výsledky intervence při využití multisenzoriálního přístupu jsou ve srovnání s pasivními formami terapie pozitivnější. Je zapotřebí adekvátního vedení, respektování individuálních možností klienta a dle toho jednotlivé materiály přizpůsobit. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1