Počet záznamů: 1  

Voliči, strany a negativní kampaň

  1. SYS0546555
    LBL
      
    01932nam-a2200529-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200518101904.6
    007
      
    ta
    008
      
    141009s2013----xr-ac--f------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002537239
    020
      
    $a 978-80-7419-158-9 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)897868321
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    043
      
    $a e-xr---
    072
    -7
    $a 324 $x Volby, volební kampaně, referenda $2 Konspekt $9 15
    080
      
    $a 324:342.849.2 $2 MRF
    080
      
    $a 32.019.51-022.212 $2 MRF
    080
      
    $a 316.772.4:32 $2 MRF
    080
      
    $a 32.019.5:659.1 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Lebedová, Eva, $d 1981- $7 xx0038666 $4 aut
    245
    10
    $a Voliči, strany a negativní kampaň : $b politická komunikace v České republice / $c Eva Lebedová
    246
    30
    $a Politická komunikace v České republice
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Sociologické nakladatelství (SLON), $c 2013
    300
      
    $a 264 s. : $b il., portréty ; $c 24 cm
    490
    1-
    $a Studie ; $v sv. 102
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize lze najít odpovědi na otázky:Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074191589 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a volební kampaň $z Česko $7 ph136612 $2 czenas
    650
    07
    $a negativní kampaň $z Česko $7 ph808398 $2 czenas
    650
    07
    $a politická komunikace $z Česko $7 ph136837 $2 czenas
    650
    07
    $a politický marketing $z Česko $7 ph337764 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    830
    -0
    $a Studie (Sociologické nakladatelství) ; $v 102
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.