Počet záznamů: 1
Voliči, strany a negativní kampaň
SYS 0546555 LBL 01932nam-a2200529-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20200518101904.6 007 ta 008 141009s2013----xr-ac--f------001-0-cze-- 015 $a cnb002537239 020 $a 978-80-7419-158-9 (brož.) 035 $a (OCoLC)897868321 040 $a ABA001 $b cze 043 $a e-xr--- 072 -7
$a 324 $x Volby, volební kampaně, referenda $2 Konspekt $9 15 080 $a 324:342.849.2 $2 MRF 080 $a 32.019.51-022.212 $2 MRF 080 $a 316.772.4:32 $2 MRF 080 $a 32.019.5:659.1 $2 MRF 080 $a (437.3) $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Lebedová, Eva, $d 1981- $7 xx0038666 $4 aut 245 10
$a Voliči, strany a negativní kampaň : $b politická komunikace v České republice / $c Eva Lebedová 246 30
$a Politická komunikace v České republice 250 $a Vyd. 1. 260 $a Praha : $b Sociologické nakladatelství (SLON), $c 2013 300 $a 264 s. : $b il., portréty ; $c 24 cm 490 1-
$a Studie ; $v sv. 102 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.V knize lze najít odpovědi na otázky:Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074191589 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a volební kampaň $z Česko $7 ph136612 $2 czenas 650 07
$a negativní kampaň $z Česko $7 ph808398 $2 czenas 650 07
$a politická komunikace $z Česko $7 ph136837 $2 czenas 650 07
$a politický marketing $z Česko $7 ph337764 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 830 -0
$a Studie (Sociologické nakladatelství) ; $v 102 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1