Počet záznamů: 1
SYS 0539899 LBL 01696nam-a2200469-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240522222643.5 007 ta 008 141010s2014----xr-af--e------001-0-cze-d 015 $a cnb002538882 020 $a 978-80-7473-160-0 (brož.) : $c 369.00 Kč 035 $a (OCoLC)897868347 040 $a KLG001 $b cze 041 1-
$a cze $h eng 045 $a x-y- 072 -7
$a 7.01/.09 $x Umění $2 Konspekt $9 21 080 $a 7.074/.075 $2 MRF 080 $a 72/76.075 $2 MRF 080 $a 7.074:061.2 $2 MRF 080 $a 7.011+316.72/.75 $2 MRF 080 $a 72/76 $2 MRF 080 $a (0:82-4) $2 MRF 100 1-
$a Thompson, Don $7 jx20100317010 $4 aut 245 10
$a Supermodelka a krabice Brillo : $b zákulisní příběhy a prapodivné zákony ekonomiky současného umění / $c Don Thompson ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Neradová] 250 $a Vyd. 1. 260 $a Zlín : $b Kniha Zlín, $c 2014 300 $a 360 s., [8] s. obr. příl. : $b barev. il. ; $c 19 cm 490 1-
$a Tema ; $v sv. 19 500 $a Obsahuje rejstřík 520 3-
$a Jak je možné, že se vosková figurína bývalé supermodelky prodala bezmála za dva a půl milionu dolarů? Jak se mění postavení aukčních síní a galerií v době pokračující digitalizace? Na tyto i další otázky vám odpoví kniha Supermodelka a krabice Brillo, která je pokračováním bestselleru Dona Thompsona Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů (česky KNIHA ZLÍN, 2010) a jako taková si jistě získá každého čtenáře se zájmem o moderní umění. Don Thompson opět nahlíží do zákulisí světového trhu s uměním, jehož ceny zaznamenaly raketový růst pouhé dva roky po pádu banky Lehman Brothers a vypuknutí ekonomické krize, a zamýšlí se nad tím, nakolik tento vzestup ovlivnily ekonomické zákonitosti a marketingové strategie, nakolik peníze podmiňují společenský status, i nad fenoménem celebrit. Svou pronikavou, humorem okořeněnou analýzu opírá o vlastní výzkum a rozhovory se zástupci aukčních síní a obchodníky s uměním z celého světa od New Yorku přes Abú Dhabí až po Peking.„Psáno živě, se zápalem a neústupností kniha, kterou je radost číst.“The Financial Times„Poutavá a soustředěná analýza hráčů na trhu s uměním.“Publishers Weekly O autorovi Don Thompson je ekonom a sběratel současného umění. Jako profesor obchodu a podnikání se zaměřením na marketingovou strategii působil na London School of Economics, Harvard Business School a v současné době na York University v Torontu. Je autorem nebo spoluautorem devíti knih o marketingu a ekonomice. Žije v Londýně a v Torontu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074731600 $2 Web obalkyknih.cz 648 -7
$a 20.-21. století $7 ch462155 $2 czenas 650 07
$a obchod s uměním $y 20.-21. století $7 ph164921 $2 czenas 650 07
$a umělecké aukce $y 20.-21. století $7 ph126890 $2 czenas 650 07
$a aukční síně $y 20.-21. století $7 ph118672 $2 czenas 650 07
$a umění a společnost $y 20.-21. století $7 ph126924 $2 czenas 650 07
$a výtvarné umění $y 20.-21. století $7 ph116708 $2 czenas 655 -7
$a eseje $7 fd132213 $2 czenas 765 0-
$t Supermodel and the brillo box $9 Česky 830 -0
$a Tema (Kniha Zlín) ; $v 19 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1