Počet záznamů: 1
Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům
Janík, Tomáš, 1977- - Autor
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2013 - 263 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-210-6677-9 (brož.)
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
Pešková, Karolína, - Autor
základní školy vzdělávání pedagogický výzkum pedagogická evaluace kurikulum školní třídy
kolektivní monografieSignatura C 359.532 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům / Tomáš Janík, Karolína Pešková et al. Záhlaví-jméno Janík, Tomáš, 1977- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2013 Fyz.popis 263 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-210-6677-9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002572252 Edice Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 33 Poznámky 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Pešková, Karolína, 1983- (Autor)
Předmět.hesla základní školy * vzdělávání * pedagogický výzkum * pedagogická evaluace * kurikulum * školní třídy Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 373.3 , 37.0 , 37.012 , 37.011/.012 , 37.016 , 37.091.252 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Kniha je teoreticko-metodologickým příspěvkem k problematice školního vzdělávání. Jsou v ní rozpracovány teoretické rámce a výzkumné nástroje umožňující realizovat výzkumy vztahující se k podmínkám, kurikulu, aktérům, procesům i výsledkům školního vzdělávání. Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve ZlíněNačítání…
Počet záznamů: 1