Počet záznamů: 1  

Současné předlohy písma na primární škole jako součást reforem ve školství

  1. SYS0538632
    LBL
      
    02397nam-a2200673-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200831094430.4
    007
      
    ta
    008
      
    140327s2014----xr-a---e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002576819
    020
      
    $a 978-80-244-3992-1 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)880868999
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    043
      
    $a e-xr---
    045
      
    $a y1y1
    072
    -7
    $a 373.2/.3 $x Předškolní a primární výchova a vzdělávání $2 Konspekt $9 22
    080
      
    $a 811.162.3 $2 MRF
    080
      
    $a 37.016:003-028.31 $2 MRF
    080
      
    $a 003.03/.09 $2 MRF
    080
      
    $a 003 $2 MRF
    080
      
    $a 373.3 $2 MRF
    080
      
    $a 303.022 $2 MRF
    080
      
    $a 303.023 $2 MRF
    080
      
    $a (437.3) $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Fasnerová, Martina $7 jx20111018006 $4 aut
    245
    10
    $a Současné předlohy písma na primární škole jako součást reforem ve školství / $c Martina Fasnerová
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Olomouc : $b Univerzita Palackého v Olomouci, $c 2014
    300
      
    $a 139 s. : $b il. ; $c 21 cm
    490
    1-
    $a Monografie
    500
      
    $a Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    3-
    $a Předkládaná monografie přináší zcela nový pohled na problematiku elementárního psaní. V monografii popisujeme doposud používané jednotažné lineární písmo a novou předlohou písma pod názvem Comenia Script, které bylo povoleno pro výuku psaní v primární škole MŠMT ČR od roku 2012. Výzkumným šetřením byly hodnoceny výsledky obou písemných předloh žáků primární školy po stránce kvalitativní. Na základě rozboru písemných textů žáků primární školy byla popsána pozitiva a negativa uvedených písemných předloh. Cílem předkládané monografie bylo popsat teoreticky jednotlivé předlohy písma a empiricky ověřit jejich kvalitu. V této souvislosti jsme sledovali i další z kategorií v hodnocení písma, a tou je rychlost písma. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024439921 $2 Web obalkyknih.cz
    648
    -4
    $a 2012-2014 $7 ch967338
    648
    -7
    $a 2001-2020 $7 ch460601 $2 czenas
    648
    -7
    $a 2011-2020 $7 ch460589 $2 czenas
    650
    07
    $a čeština $7 ph135292 $2 czenas
    650
    07
    $a psaní $7 ph115938 $2 czenas
    650
    07
    $a písmo $z Česko $y 2001-2020 $7 ph115978 $2 czenas
    650
    07
    $a písmo $x reformy $7 ph115978 $2 czenas
    650
    07
    $a základní školy $z Česko $7 ph116795 $2 czenas
    650
    07
    $a kvalitativní výzkum $z Česko $y 2011-2020 $7 ph115045 $2 czenas
    650
    07
    $a kvantitativní výzkum $z Česko $y 2011-2020 $7 ph451669 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    710
    2-
    $a Univerzita Palackého. $b Pedagogická fakulta $7 kn20010709375 $4 oth
    810
    2-
    $a Univerzita Palackého. $t Monografie
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.