Počet záznamů: 1  

Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

  1. SYS0531115
    LBL
      
    03086nam-a2200817-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200319001630.5
    007
      
    ta
    008
      
    120711s2012----xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002379913
    020
      
    $a 978-80-246-2057-2 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)817047783
    040
      
    $a ABA001 $b cze $d OLA001
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 37 $x Výchova a vzdělávání $9 22 $2 Konspekt
    080
      
    $a 37.037 $2 MRF
    080
      
    $a 37.011/.012 $2 MRF
    080
      
    $a 37.012 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Chvál, Martin $7 mzk2009491887 $4 aut
    245
    10
    $a Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce / $c Martin Chvál, Hana Kasíková, Josef Valenta
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Praha : $b Karolinum, $c 2012
    300
      
    $a 112 s. : $b il. ; $c 21 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024620572 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    550
      
    $a Vydavatel: Univerzita Karlova v Praze
    650
    07
    $a kompetence k učení $7 ph708688 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická evaluace $7 ph115701 $2 czenas
    650
    07
    $a pedagogická metodologie $7 ph321894 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    700
    1-
    $a Kasíková, Hana, $d 1952- $7 xx0022373 $4 aut
    700
    1-
    $a Valenta, Josef, $d 1954- $7 jn19981002291 $4 aut
    710
    2-
    $a Univerzita Karlova $7 kn20010710036 $4 pbl
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.