Počet záznamů: 1
Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
Chvál, Martin - Autor
Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2012 - 112 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-246-2057-2 (brož.)
Kasíková, Hana, - Autor Valenta, Josef, - Autor
kompetence k učení pedagogická evaluace pedagogická metodologie
kolektivní monografieSignatura C 358.617 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce / Martin Chvál, Hana Kasíková, Josef Valenta Záhlaví-jméno Chvál, Martin (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Karolinum, 2012 Fyz.popis 112 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-246-2057-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002379913 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Kasíková, Hana, 1952- (Autor)
Valenta, Josef, 1954- (Autor)
Dal.odpovědnost Univerzita Karlova (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla kompetence k učení * pedagogická evaluace * pedagogická metodologie Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT 37.037 , 37.011/.012 , 37.012 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1