Počet záznamů: 1  

Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Chvál, Martin - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2012 - 112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-2057-2 (brož.)
      Kasíková, Hana, - Autor   Valenta, Josef, - Autor
     kompetence k učení  pedagogická evaluace  pedagogická metodologie
     kolektivní monografie
    SignaturaC 358.617
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 09.12.2024)C 358.617   

    Údaje o názvuPosuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce / Martin Chvál, Hana Kasíková, Josef Valenta
    Záhlaví-jméno Chvál, Martin (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Karolinum, 2012
    Fyz.popis112 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-246-2057-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002379913
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Kasíková, Hana, 1952- (Autor)
    Valenta, Josef, 1954- (Autor)
    Dal.odpovědnost Univerzita Karlova (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla kompetence k učení * pedagogická evaluace * pedagogická metodologie
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.037 , 37.011/.012 , 37.012 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce
    Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.