Počet záznamů: 1  

Rozumíte svým zákazníkům?

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Vyd. 1. - Praha : Management Press : TC Business School, 2013 - 211 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7261-258-1 (brož.)
    Action Learning - praktický management ;
      Bloudek, Jan, - Autor
     marketing
     kolektivní monografie
    SignaturaC 358.319
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Rozumíte svým zákazníkům?
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 358.319   

    Údaje o názvuRozumíte svým zákazníkům? / Jan Bloudek ... [et al.]
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press : TC Business School, 2013
    Fyz.popis211 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7261-258-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002447144
    Edice Action Learning - praktický management ; 2
    Poznámky"... vydalo nakladatelství Management Press ... ve spolupráci s Management TC"--Tiráž
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Bloudek, Jan, 1964- (Autor)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Rozumíte svým zákazníkům?
    Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli. V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým zákazníkům?, jehož autory jsou lektoři pražské TC Business School J. Bloudek, M. Henych, S. Kubátová a D. Müller,  čtenáři najdou řadu námětů, jak použít různé metody a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami, ale rovněž jak vyladit vlastní organizaci tak, aby si zvolila a naplnila právě ty příležitosti, kterých dokáže účinně využívat nejen v současnosti, ale i v budoucnosti. Marketing je nepřetržitým procesem hledání prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace umí. Uvedené náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech, na nichž autoři měli možnost spolupracovat se svými studenty-manažery nebo s jejich firmami. Kniha ovšem neposkytuje úplný přehled všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr těch nástrojů a postupů, které se během patnácti let praxe s projekty Action Learning osvědčily a prokázaly svou užitečnost v podmínkách organizací, s nimiž autoři pracovali. Prakticky žádnou teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace. Modely a koncepce v této knize by proto čtenáři měli považovat spíše za námět k tvořivé diskusi s autory. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.