Počet záznamů: 1
Rozumíte svým zákazníkům?
Vyd. 1. - Praha : Management Press : TC Business School, 2013 - 211 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-7261-258-1 (brož.)
Action Learning - praktický management ;
Bloudek, Jan, - Autor
marketing
kolektivní monografieSignatura C 358.319 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Rozumíte svým zákazníkům? / Jan Bloudek ... [et al.] Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press : TC Business School, 2013 Fyz.popis 211 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7261-258-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002447144 Edice Action Learning - praktický management ; 2 Poznámky "... vydalo nakladatelství Management Press ... ve spolupráci s Management TC"--Tiráž Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Bloudek, Jan, 1964- (Autor)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli. V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým zákazníkům?, jehož autory jsou lektoři pražské TC Business School J. Bloudek, M. Henych, S. Kubátová a D. Müller, čtenáři najdou řadu námětů, jak použít různé metody a modely z marketingové teorie při práci se zákazníky a s jejich potřebami, ale rovněž jak vyladit vlastní organizaci tak, aby si zvolila a naplnila právě ty příležitosti, kterých dokáže účinně využívat nejen v současnosti, ale i v budoucnosti. Marketing je nepřetržitým procesem hledání prostoru, v němž můžete uplatnit to nejlepší, co vaše organizace umí. Uvedené náměty jsou většinou ověřené v praktických projektech, na nichž autoři měli možnost spolupracovat se svými studenty-manažery nebo s jejich firmami. Kniha ovšem neposkytuje úplný přehled všech marketingových nástrojů a teorií, ale výběr těch nástrojů a postupů, které se během patnácti let praxe s projekty Action Learning osvědčily a prokázaly svou užitečnost v podmínkách organizací, s nimiž autoři pracovali. Prakticky žádnou teorii však není v managementu rozumné aplikovat bez předchozího přizpůsobení podmínkám konkrétní organizace. Modely a koncepce v této knize by proto čtenáři měli považovat spíše za námět k tvořivé diskusi s autory. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1