Počet záznamů: 1
Praha : Management Press : TC Business School, 2012 - 214 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-7261-257-4 (brož.)
Action Learning - praktický management ;
Kubátová, Sláva, - Autor
management
kolektivní monografieSignatura C 358.318 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Údaje o názvu Vedení lidí a strategie v nejistých dobách / Sláva Kubátová ... [et al.] Vyd.údaje Praha : Management Press : TC Business School, 2012 Fyz.popis 214 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-7261-257-4 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002434201 Edice Action Learning - praktický management ; 1 Poznámky "Vydalo nakladatelství Management Press ve spolupráci s Management TC ..."--Tiráž Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Kubátová, Sláva, 1947- (Autor)
Předmět.hesla management Forma, žánr kolektivní monografie Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005 , (048.8:082) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Druh dok. KNIHY Kniha Vedení lidí a strategie v nejistých dobách (první svazek nové ediční řady Action Learning - praktický management) autorského týmu TC Business School se snaží být jiná než mnohé jiné knihy na podobné téma: nedává návody. Autoři knihy nevěří, že v současném turbulentním světě je možné někomu jednoznačně poradit. Kniha je sestavena ze zkušeností manažerů-studentů MBA a ze zkušeností poradců ve firemních rozvojových programech. Perspektivou těchto zkušeností pak prezentuje některé teoretické modely a snaží se objasnit, jaké výhody a nevýhody může mít jejich aplikace v konkrétních případech. Současně, jakoby na pozadí, se celou prací prolíná klíčová otázka: Jak takový či jiný manažerský krok ovlivní lidi v organizaci - tedy nositele, tvůrce a realizátory know-how, na němž organizace stojí. Právě tuto otázku i její řešení autoři považují za prioritní úkol manažerů. První část knihy (Vedení lidí) je zaměřena především na různé koncepce vedení lidí, jejich postupný vývoj v čase a současné možnosti jejich použití. Zároveň probírá různé modely motivování a rozvíjení lidí. Druhá část (Strategie) se soustřeďuje na to, jak se organizace mohou úspěšně protnout s vlivy prostředí, v němž hledají své "místo na slunci". U této knihy knihy, jejímž základem je metoda Action Learning, tedy učení se praxí, autoři doporučují ještě jiný přístup: vybízejí čtenáře, aby zkusili s knihou i autory diskutovat, neboť taková diskuse přináší inspiraci pro řešení vlastních reálných problémů. Ediční řada Action Learning - praktický management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí. Jednotlivé svazky autorsky připravil tým lektorů TC Business School, kteří vedli aplikační projekty s využitím metody AL jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1