Počet záznamů: 1  

Marketing


  1.  Nykryn, Jaroslav, -1987 - Autor
    1. vyd. - Praha : SNTL, 1969 - 185, [2] s. ; 8°
    Řada ekonomické literatury
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 69.725
    Umístění
    Marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 69.725   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuMarketing : vysokošk. učebnice / Jaroslav Nykryn
    Záhlaví-jméno Nykryn, Jaroslav, -1987 (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : SNTL, 1969 (Přerov : Tisk 4)
    Fyz.popis185, [2] s. ; 8°
    Číslo nár. bibl.cnb000450096
    Edice Řada ekonomické literatury
    PoznámkyTerminologický slovníček. Věcný rejstřík. S obr. v textu. Vazba: Josef Kalousek. 12200 výt.. Spoluvyd. Alfa, Bratislava. Přehl. lit.. Pozn.. Odkazy na lit.
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt339 - Obchod
    MDT (075.8) , 339.138 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketing
    Učebnice se zabývá podnikatelskou politikou a metodami řízení výroby a obchodu. Objasňuje funkci marketingu, marketingovou politiku výrobců a obchodníků a uvažuje o marketingu ve vztahu k socialistické ekonomice. Ve srovnavací tabulce shrnuje hlavní rysy soudobého marketingu v kapitalistických zemích a možnosti jeho využití v našem státě. Vývoj marketingu v kapitalistických státech je spjat s cílovou funkcí kapitalistického podnikání. Autor dochází k názoru, že přes tyto vztahy ke kapitalismu může marketing objektivně sloužit jako zdroj zkušeností i pro podnikání socialistické. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.