Počet záznamů: 1
1. vyd. - Praha : Grada, 2013 - 160 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-247-4711-8 (brož.)
Hazdra, Adam - Autor
služby management inovace řízení vztahů se zákazníky
populárně-naučné publikaceSignatura C 358.103 Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Údaje o názvu Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou / Adam Hazdra ... [et al.] Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2013 Fyz.popis 160 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-247-4711-8 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002443604 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Hazdra, Adam (Autor)
Předmět.hesla služby * management * inovace * řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr populárně-naučné publikace Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 338.46 , 005 , 330.341.1 , 005.346 , (0.062) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch Druh dok. KNIHY Skvělé služby je první kniha o inovacích a designu služeb u nás. Najdete v ní spoustu praktických rad a tipů, jak dělat služby, které si vaši zákazníci zamilují a ke kterým se budou rádi vracet. Inspirujte se desítkami českých i zahraničních služeb, které to myslí s klienty skutečně vážně a které dávají do inovací vždy něco navíc. Na tvorbě knihy se podílelo přes čtyřicet odborníků, manažerů a podnikatelů, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Najdete v ní také devět pečlivě vybraných moderních nástrojů pro zlepšování vašich služeb, které vám pomohou začít. Publikace Skvělé služby je zkrátka kniha, na kterou už dlouho čekáte. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1