Počet záznamů: 1  

První kroky v podnikání

  1. SYS0506095
    LBL
      
    01826nam-a2200541-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20251006150428.3
    007
      
    ta
    008
      
    120404s2012----xr-a---e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002359199
    020
      
    $a 978-80-265-0013-1 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)794208835
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $2 Konspekt $9 4
    080
      
    $a 658.114 $2 MRF
    080
      
    $a 339.37 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a 339:17.024.4 $2 MRF
    080
      
    $a 658:17.024.4 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    080
      
    $a (078.7) $2 MRF
    100
    1-
    $a Václavíková, Martina, $d 1965- $7 xx0148487 $4 aut
    245
    10
    $a První kroky v podnikání : $b jak si Maruška otevřela obchod s jahodami / $c Martina Václavíková ; [ilustrace Miroslav Kubánek]
    246
    30
    $a Jak si Maruška otevřela obchod s jahodami
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b BizBooks, $c 2012
    300
      
    $a 112 s. : $b il. ; $c 21 cm
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a První kniha o strategiích a plánování napsaná srozumitelným a zábavným způsobem pro každého, kdo stojí před rozhodnutím začít podnikat. Smyšlený příběh poskládaný ze skutečných životů a zkušeností o tom: * jak založit úspěšnou prodejnu, aniž byste studovali strategické řízení nebo znali pojmy jako SWOT analýza, marketingový mix a další manažerské povídky, * jak nalézt ty správné zákazníky pro své produkty a svoji prodejnu a jak jim o sobě dát vědět, * jak nalézt silné stránky a příležitosti tam, kde právě jste, * a jak je využít ve svůj prospěch, * jak se odlišit od konkurence, * a spousta dalšího důležitého povídání o smysluplném řízení vašich kroků, které byste se bez této knížky nikdy nemuseli dozvědět. Martina Václavíková, MBA Během své pracovní praxe působila na vedoucích a manažerských pozicích jako obchodní ředitelka a tyto pracovní zkušenosti ji přivedly ke studijnímu programu MBA. Díky studiu strategického řízení a širšímu pochopení jeho souvislostí se zaměřila na tuto oblast, původně jako konzultant, nad rámec svých pracovních aktivit. Od roku 2010 se osamostatnila a pracuje jako nezávislý poradce v oblasti strategického řízení a krizového managementu. Věnuje se především problematice středních a menších firem a také neziskových organizací v období růstu. Specializuje se na tvorbu měřitelných systémů hodnocení a efektivity práce, zvyšování produktivity a motivační způsoby odměňování. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026500131 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a podnikání $7 ph115766 $2 czenas
    650
    07
    $a maloobchod $7 ph122580 $2 czenas
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a obchodní úspěch $7 ph123563 $2 czenas
    650
    07
    $a úspěch v podnikání $7 ph286292 $2 czenas
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas
    655
    -7
    $a případové studie $7 fd133208 $2 czenas
    700
    1-
    $a Kubánek, Miroslav $7 mzk2012694003 $4 ill
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.