Počet záznamů: 1
Čapek, Robert, 1967- - Autor
2., přeprac. vyd. - Praha : Grada, 2014 - 186 s. : il. ; 21 cm
ISBN 978-80-247-4639-5 (brož.)
Pedagogika
odměny a tresty hodnocení žáků školní kázeň klima školy
příručkySignatura C 356.232 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Odměny a tresty ve školní praxi : kázeňské strategie, zásady odměňování a trestání, hodnocení a klasifikace, podpora a motivace žáků / Robert Čapek Záhlaví-jméno Čapek, Robert, 1967- (Autor) Údaje o vydání 2., přeprac. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2014 Fyz.popis 186 s. : il. ; 21 cm ISBN 978-80-247-4639-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002536556 Edice Pedagogika (Grada) Poznámky Na rubu tit. s. uvedeno též: Vyd. 1. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla odměny a tresty * hodnocení žáků * školní kázeň * klima školy Forma, žánr příručky Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 37.091.5 , 37.091.26/.27 , 37.064 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Jednou z nejdůležitějších aktivit učitele ve třídě je odměňování a trestání. Tyto činnosti souvisí nejen s kázní a udržováním pravidel ve třídě, ale také s motivací, třídním klimatem i se vztahem žáků ke vzdělávání vůbec. Učitel by měl používat takové strategie, které jsou výhodné a efektivní, a to nejen krátkodobě. Není důležité pouze správně trestat, ale také vytvářet ve třídě klima působící preventivně proti nevhodnému chování. Nestačí jen vhodně odměňovat, ale je třeba promyšleným posilováním žáky motivovat. Učitel musí znát postup při vyšetřování školní krádeže, ale ještě důležitější je, aby uměl správně hodnotit a klasifikovat. Teoretický text je doplněn řadou ilustrativních kazuistik ze školních tříd a pro čtenáře jsou připravena i praktická doporučení a zajímavé podněty k zamyšlení. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1