Počet záznamů: 1  

Jak zařadit naši knihovnu mezi vzdělávací instituce, aneb, Informační vzdělávání uživatelů v teorii i v praxi

  1. SYS0489460
    LBL
      
    01187nam-a2200277-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20200406194433.5
    007
      
    ta
    008
      
    140115s2013----xr-----e------000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002522203
    020
      
    $a 978-80-7052-110-6 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)872338896
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 021 $x Funkce, význam a využívání knihoven $9 12 $2 Konspekt
    080
      
    $a 004 $2 MRF
    080
      
    $a 002+007 $2 MRF
    080
      
    $a 028.1 $2 MRF
    080
      
    $a 37.0-022.324 $2 MRF
    080
      
    $a 316.775 $2 MRF
    080
      
    $a 37.03:[007+004] $2 MRF
    080
      
    $a 021 $2 MRF
    080
      
    $a 021.1/.4 $2 MRF
    080
      
    $a (082) $2 MRF
    245
    00
    $a Jak zařadit naši knihovnu mezi vzdělávací instituce, aneb, Informační vzdělávání uživatelů v teorii i v praxi / $c [autorky textů Božena Blažková ... et al.] ; sborník sestavily Božena Blažková a Vanda Vaníčková
    246
    30
    $a Informační vzdělávání uživatelů v teorii i v praxi
    260
      
    $a V Hradci Králové : $b Studijní a vědecká knihovna v Hradci Králové, $c 2013
    300
      
    $a 42 s. ; $c 21 cm
    500
      
    $a Název z obálky
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Publikace představuje informační vzdělávání uživatelů jako součást celoživotního vzdělávání a učení. Obsahuje terminologický slovníček pojmů, které provázejí informační vzdělávání v knihovnách. Jednotlivé příspěvky se zabývají mj. kompetencemi k informačnímu vzdělávání, přibližují knihovnu jako partnera školy ve vzdělávacím procesu, seznamují s programem Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Představeny jsou dále tři základní témata informačního vzdělávání: 1) čtenářství a čtenářská gramotnost, 2) knihovna jako zdroj informací a 3) informační zdroje (tištěné, elektronické a audiovizuální). Příručka dále přináší univerzální šablonu informační lekce a praktické ukázky k jednotlivým tematickým okruhům. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788070521106 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a funkce knihoven $7 ph137493 $2 czenas
    650
    07
    $a činnost knihoven $7 ph168257 $2 czenas
    650
    07
    $a informační výchova $7 ph121109 $2 czenas
    650
    07
    $a uživatelé informací $7 ph162898 $2 czenas
    650
    07
    $a celoživotní vzdělávání $7 ph119091 $2 czenas
    650
    07
    $a čtenářská gramotnost $7 ph136980 $2 czenas
    650
    07
    $a informační zdroje $7 ph121110 $2 czenas
    650
    07
    $a informační technologie $7 ph121106 $2 czenas
    655
    -7
    $a sborníky $7 fd163935 $2 czenas
    700
    1-
    $a Blažková, Božena, $d 1948- $7 mzk2005289821 $4 aut
    700
    1-
    $a Vaníčková, Vanda, $d 1989- $7 js20101123003 $4 aut
    787
    08
    $i Volná příloha knihovnicko-informačního zpravodaje: $t U nás $g 4/2013 $x 0862-9366 $d Hradec Králové : Státní vědecká knihovna, 2013
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.