Počet záznamů: 1  

Prodávat je lidské

  1. SYS0480249
    LBL
      
    01442nam-a2200445-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240524223155.6
    007
      
    ta
    008
      
    131108s2013----xr-a---e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002518984
    020
      
    $a 978-80-87270-63-9 $q (brož.)
    020
      
    $a 999-00-001-7392-1 $q (e-kniha)
    035
      
    $a (OCoLC)867821206
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:005.32 $2 MRF
    080
      
    $a 316.776.33 $2 MRF
    080
      
    $a (0.062) $2 MRF
    100
    1-
    $a Pink, Daniel H. $7 pna2008444717 $4 aut
    245
    10
    $a Prodávat je lidské : $b překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní / $c Daniel H. Pink ; [překlad Viktor Horák]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a V Brně : $b Jan Melvil, $c 2013
    300
      
    $a 256 s. : $b il. ; $c 22 cm
    490
    1-
    $a Žádná velká věda
    500
      
    $a Přeloženo z angličtiny
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a „Neotřelý pohled na umění prodávat, spojující výsledky společenských věd, vlastního výzkumu a sebraných příběhů. ... Ohromně zábavné a užitečné.“ Forbes„Silniční mapa, která nás ostatní dovede k našim vlastním prezentacím.“ Chicago TribunePřesvědčujete kolegy, aby přijali váš nápad?  Prodáváte. Rádi byste získali pro své podnikání investora?  Prodáváte. Přemlouváte děti, aby se učily?  Zase prodáváte. Ať jsme zaměstnanci, podnikatelé, rodiče, učitelé trávíme naše dny snahou působit na ostatní. Přesvědčujeme, ubezpečujeme a ovlivňujeme druhé, aby se vzdali něčeho, co mají, výměnou za to, co máme my. Ať se nám to líbí nebo ne, všichni prodáváme.Tohle není jen další kniha o prodeji a pro prodejce.Autor knihy, Daniel H. Pink, předkládá nový pohled na složité umění prodeje, přičemž své poznatky opírá o četné sociologické studie a výzkumy. Svět se změnil, co dříve platilo a fungovalo, dnes neplatí nebo je přinejmenším neefektivní. Na téměř posvátném pravidle prodejců „pokaždé uzavři obchod“ a po léta uplatňovaných metodách nezůstal kámen na kameni. Vztah prodejce a zákazníka je jiný, rovnocenný. Prodejce dávno nedrží trumfy v rukou jako dřív. Jeho role při uzavírání obchodu se změnila. A Pink formuluje novou trojici zásadních vlastností, které by si měl osvojit každý, kdo to s prodejem myslí vážně.A jako správný obchodník vám autor nabízí několik užitečných „vzorků zdarma“  soubory zcela konkrétních nástrojů, tipů, rad a cvičení, které byly pečlivě vytvořeny tak, abyste novému světu prodávání opravdu porozuměli a dosáhli úspěchu.V knize se taky dozvíteJak neprodávat věci, ale zážitky. Jak umět plavat v oceánu odmítnutí. Co je to jednoslovný kapitál. Proč pomáhá tázací samomluva. Co je podstatou pixarské prezentace. Jaké jsou nové formy prezentace obchodních nabídek. Proč jsou důležitá tři základní pravidla improvizačního divadla. O autoroviDaniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a na univerzitách celého světa. V roce 2011 byl v žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších myslitelů světa v oblasti managementu. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788087270653 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a prodej $7 ph115885 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie prodeje $7 ph119528 $2 czenas
    650
    07
    $a persuaze $7 ph124053 $2 czenas
    655
    -7
    $a populárně-naučné publikace $7 fd131864 $2 czenas
    765
    0-
    $t To sell is human $9 Česky
    830
    -0
    $a Žádná velká věda
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.