Počet záznamů: 1  

Programujeme hry v jazyce C#

  1. SYS0476205
    LBL
      
    02397nam-a2200625-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313103539.2
    007
      
    ta
    008
      
    110810s2011----xr-a---e-f----001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002220147
    020
      
    $a 978-80-251-3355-2 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)757678195
    040
      
    $a ABA001 $b cze
    072
    -7
    $a 004.4/.6 $x Programování. Software $2 Konspekt $9 23
    080
      
    $a 004.43 $2 MRF
    080
      
    $a 004.9:794 $2 MRF
    080
      
    $a 004.42 $2 MRF
    080
      
    $a 004.438C# $2 MRF
    080
      
    $a (035) $2 MRF
    100
    1-
    $a Roudenský, Petr $7 ola2008419344 $4 aut
    245
    10
    $a Programujeme hry v jazyce C# / $c Petr Roudenský, Mokhtar M. Khorshid
    250
      
    $a Vyd. 1.
    260
      
    $a Brno : $b Computer Press, $c 2011
    300
      
    $a 248 s. : $b il. ; $c 23 cm
    500
      
    $a Obálkový podnázev: 9 plně funkčních projektů, od úplných základů po pokročilé hry, snadno srozumitelný výklad na příkladech
    500
      
    $a Obsahuje rejstřík
    520
    3-
    $a Chcete se naučit programovat, ale všechny příručky jsou zbytečně složité? Láká vás vytvoření vlastní hry, ale nevíte, jak na to? Naučte se jazyk C# při vytváření her prakticky, bez zbytečné teorie a s plně funkčními výsledky. Dvojice autorů vás zábavnou formou výuky seznámí se základy C#. Každá z devíti kapitol představuje ucelený projekt, na kterém se postupně naučíte pracovat se základními i pokročilými konstrukcemi jazyka. Kniha obsahuje minimum teorie, veškeré nové informace jsou čtenáři předkládány na praktické bázi v podobě nové funkčnosti právě rozpracované hry. Při vývoji postupujete krok za krokem a vytváříte hru zcela od začátku až po hotový výsledek. Publikace vás mimo jiné naučí, jak: * Korektně zpracovat všechny možné vstupy od hráče * Navrhnout logiku a hlavní smyčku hry * Průběžně počítat hráčovo skóre * Vytvářet nepřátele a modelovat jejich chování * Zobrazovat a pracovat s herní mapou * Pohybovat s herní postavou v prostředí hry O autorech: Petr Roudenský pracuje pro přední světovou IT společnost Logica, externě spolupracuje v oblasti počítačových her s tuzemskou společností Conquest Entertainment a.s. Je autorem několika her pro děti, knihy Vytváříme PC hry. V knize se podílel na většině textu a konceptu aplikací. Mokhtar M. Khorshid pracuje jako výzkumník v oboru umělé inteligence na univerzitě v Albertě. Je držitelem Microsft Certified Professional, s technologií .NET pracuje od roku 2004. Jako zkušený vývojář s praxí v oblasti počítačových her se podílel se na úpravách textu a je autorem ukázek kódu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788025133552 $2 Web obalkyknih.cz
    650
    07
    $a počítačové hry $7 ph124512 $2 czenas
    650
    07
    $a programování $7 ph115891 $2 czenas
    650
    07
    $a programovací jazyky $7 ph115890 $2 czenas
    650
    07
    $a C# (programovací jazyk) $7 ph137696 $2 czenas
    655
    -7
    $a příručky $7 fd133209 $2 czenas
    700
    1-
    $a Khorshid, Mokhtar M. $7 hka2011656571 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.