Počet záznamů: 1  

Šíleně jednoduché

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Segall, Ken - Autor
    1. vyd. - Brno : BizBooks, 2013 - 220 s. ; 24 cm
    ISBN 978-80-265-0048-3 (váz.)
     Jobs, Steven, 1955-2011
    Apple Computer, Inc.
     marketing  úspěch v podnikání  management
     monografie
    SignaturaC 350.600
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 350.600   

    Údaje o názvuŠíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu / Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík]
    Část názvuPosedlost, která pohání Apple k úspěchu
    Variantní názvyObálkový a hřbetní podnázev: Posedlost jako základ úspěchu Apple
    Záhlaví-jméno Segall, Ken (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : BizBooks, 2013
    Fyz.popis220 s. ; 24 cm
    ISBN978-80-265-0048-3 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002396311
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny?. Obsahuje rejstřík
    Předmět.hesla Jobs, Steven, 1955-2011 * Apple Computer, Inc. * marketing * úspěch v podnikání * management
    Forma, žánr monografie
    Konspekt339 - Obchod
    MDT 339.138 , 658:17.024.4 , 005 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    „Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." – Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998 Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.