Počet záznamů: 1
Segall, Ken - Autor
1. vyd. - Brno : BizBooks, 2013 - 220 s. ; 24 cm
ISBN 978-80-265-0048-3 (váz.)
Jobs, Steven, 1955-2011
Apple Computer, Inc.
marketing úspěch v podnikání management
monografieSignatura C 350.600 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Šíleně jednoduché : posedlost, která pohání Apple k úspěchu / Ken Segall ; [překlad Zdeněk Mužík] Část názvu Posedlost, která pohání Apple k úspěchu Variantní názvy Obálkový a hřbetní podnázev: Posedlost jako základ úspěchu Apple Záhlaví-jméno Segall, Ken (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : BizBooks, 2013 Fyz.popis 220 s. ; 24 cm ISBN 978-80-265-0048-3 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002396311 Poznámky Přeloženo z angličtiny?. Obsahuje rejstřík Předmět.hesla Jobs, Steven, 1955-2011 * Apple Computer, Inc. * marketing * úspěch v podnikání * management Forma, žánr monografie Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 , 658:17.024.4 , 005 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY „Jednoduché může být často obtížnější než složité. Musíte tvrdě pracovat na tom, aby vaše myšlení bylo přímé a dosáhli jste jednoduchosti. Ale stojí to za to, protože jakmile se tam jednou dostanete, můžete pohnout horami." – Steve Jobs, BusinessWeek, 25. května 1998 Steve Jobs dokázal, že jednoduchost je nejmocnější silou v byznysu. Nejde zdaleka jen o design výrobků, jednoduchost je přítomná na všech úrovních organizace společnosti Apple. Právě posedlost jednoduchostí odlišuje Apple od kankurence a díky ní se stala nejcennější společností na světě. Kniha Šíleně jednoduché je zábavným a chytrým čtením, které nechává očima přímého účastníka nahlédnout do světa Stevea Jobse. Ken Segall odhaluje deset základních prvků jednoduchosti, které dovedly Apple k jeho úspěchu a které můžete využít i vy ke zvýšení výkonu vlastní společnosti. A tyto principy neplatí zdaleka jen pro oblast marketingu – využijete je ve všech oblastech podnikání. Tato kniha je o myšlenkách a procesech. Je o tom, jak vytvořit co nejlepší produkt a zajistit mu co největší šanci na přežití. Je o tom, jak se dostat z bodu A do bodu B účinněji a s lepšími výsledky. Ken Segall pracoval se Stevem Jobsem jako kreativní ředitel agentury vytvářející reklamní kampaně pro NeXT a Apple. Byl u zrodu legendární kampaně Think Different a je zodpovědný za ono malé „i", které je součástí názvu nejpopulárnějších produktů firmy Apple. Segall také pracoval jako kreativní ředitel pro firmy IBM, Intel, Dell a BMW. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1