Počet záznamů: 1
Holistická marketingová koncepce
SYS 0426249 LBL 01242nam-a2200349-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20201023100844.9 007 ta 008 121031s2013----xr-----e------000-0-cze-- 015 $a cnb002414515 020 $a 978-80-905247-2-9 (brož.) 035 $a (OCoLC)827260534 040 $a ABA001 $b cze $d BOA001 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a (048.8) $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a 658.8:005 $2 MRF 100 1-
$a Barčík, Tomáš, $d 1978- $7 xx0001404 $4 aut 245 10
$a Holistická marketingová koncepce / $c Tomáš Barčík 260 $a Praha : $b Ústav práva a právní vědy, $c 2013 300 $a 112 s. ; $c 23 cm 490 1-
$a Právo - edice pro právo a management 500 $a Název edice na obálce: Právo a management 504 $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy 520 3-
$a Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788090524729 $2 Web obalkyknih.cz 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 650 07
$a marketingový management $7 ph115229 $2 czenas 653 0-
$a holistický marketing 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 830 -0
$a Právo - edice pro právo a management 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1