Počet záznamů: 1  

Velký slovník marketingových komunikací

  1. SYS0403334
    LBL
      
    00825cam-a2200265-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20250325040608.7
    007
      
    ta
    008
      
    120810s2012----xr-c---e-d----000-0-cze--
    015
      
    $a cnb002390586
    020
      
    $a 978-80-247-4354-7 (váz.)
    035
      
    $a (OCoLC)817048554
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d BOA001 $d ABA001 $d CBA001
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a (038.072) $2 MRF
    100
    1-
    $a Jurášková, Olga, $d 1966- $7 jx20110926021 $4 aut
    245
    10
    $a Velký slovník marketingových komunikací / $c Olga Jurášková, Pavel Horňák a kolektiv
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2012
    300
      
    $a 271 s. : $b portréty ; $c 25 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    520
    3-
    $a Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024743547 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    655
    -7
    $a výkladové slovníky $7 fd133855 $2 czenas
    700
    1-
    $a Horňák, Pavel, $d 1953-2023 $7 skuk0000604 $4 aut
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.