Počet záznamů: 1  

Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2011 - 158 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5664-0 (brož.)
      Grenarová, Renée, - Editor - Autor   Vítková, Marie, - Editor   Collins, Rita Chalmers, - Autor
     pedagogická evaluace  hodnocení žáků  jazyková výuka  studium jazyků  specifické poruchy učení  speciální pedagogika
     kolektivní monografie
    SignaturaC 348.988
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 348.988   

    Údaje o názvuHodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU = Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD / Renée Grenarová, Marie Vítková (eds.) ; [autorky Rita Collins ... et al.]
    Souběž.n.Evaluation in foreign language teaching to learners with SLD
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2011
    Fyz.popis158 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5664-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002358211
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a rejstřík
    Jazyková pozn.Část. anglický, francouzský, ruský a německý text, česká a anglické resumé
    Dal.odpovědnost Grenarová, Renée, 1965- (Editor) (Autor)
    Vítková, Marie, 1947- (Editor)
    Collins, Rita Chalmers, 1951- (Autor)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla pedagogická evaluace * hodnocení žáků * jazyková výuka * studium jazyků * specifické poruchy učení * speciální pedagogika
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 37.011/.012 , 37.09.26/27 , 81'24 , 616.89-008.43 , 376 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; angličtina ; francouzština ; němčina ; ruština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Hodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků s SPU
    Monografie je uspořádána v souvislosti s řešením výzkumného záměru MSM 0021622443. „Speciální potřeby žáků v kontextu RVP“. Osvojování cizího jazyka je dlouhodobým a náročným procesem pro většinu žáků, pro žáky s poruchami učení o to více. Naším cílem je poskytnout souhrnný přehled o aktuálních přístupech k hodnocení ve výuce cizích jazyků a představit dílčí výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo reálnou situaci v oblasti hodnocení zaměřeného na výkon i proces učení se cizím jazykům u žáků se specifickými poruchami učení (SPU) na základní škole. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.