Počet záznamů: 1
Marketing v cestovním ruchu
SYS 0395898 LBL 01269nam-a2200409-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20250325040620.2 007 ta 008 120904s2012----xr-a---e------001-0-cze-d 015 $a cnb002388696 020 $a 978-80-247-4209-0 (brož.) 035 $a (OCoLC)817048072 040 $a CBA001 $b cze 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt 080 $a 338.48 $2 MRF 080 $a 658.8 $2 MRF 080 $a (048.8) $2 MRF 100 1-
$a Jakubíková, Dagmar, $d 1948- $7 xx0009372 $4 aut 245 10
$a Marketing v cestovním ruchu : $b jak uspět v domácí i světové konkurenci / $c Dagmar Jakubíková 250 $a 2. aktualiz. a rozš. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2012 300 $a 313 s. : $b il. ; $c 24 cm 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Css". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024742090 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a cestovní ruch $7 ph119113 $2 czenas 650 07
$a marketing $7 ph115227 $2 czenas 655 -7
$a monografie $7 fd132842 $2 czenas 910 $a CBA001 FMT BK
Počet záznamů: 1