Počet záznamů: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. SYS0395898
    LBL
      
    01269nam-a2200409-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20250325040620.2
    007
      
    ta
    008
      
    120904s2012----xr-a---e------001-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002388696
    020
      
    $a 978-80-247-4209-0 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)817048072
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 658 $x Řízení a správa podniku $9 19 $2 Konspekt
    080
      
    $a 338.48 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8) $2 MRF
    100
    1-
    $a Jakubíková, Dagmar, $d 1948- $7 xx0009372 $4 aut
    245
    10
    $a Marketing v cestovním ruchu : $b jak uspět v domácí i světové konkurenci / $c Dagmar Jakubíková
    250
      
    $a 2. aktualiz. a rozš. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2012
    300
      
    $a 313 s. : $b il. ; $c 24 cm
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu výběru cílových trhů. Zcela nově je v první části zařazen text o repositioningu a rebrandingu. Druhá část knihy věnující se marketingovým nástrojům je kompletně inovována. Autorka popisuje podstatu a funkci jednotlivých nástrojů marketingového mixu, přičemž je zdůrazněn pohled zákazníka pomocí "Css". Celá kniha je také doplněna o nové praktické příklady. Publikaci ocení především studenti vysokých škol, podnikatelé a další lidé, kteří se zabývají možnostmi využití marketingu v cestovním ruchu. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024742090 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a cestovní ruch $7 ph119113 $2 czenas
    650
    07
    $a marketing $7 ph115227 $2 czenas
    655
    -7
    $a monografie $7 fd132842 $2 czenas
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.