Počet záznamů: 1
Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů
Rumpel, Petr, 1964- - Autor
[Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 - 57 s. : il. (některé barev.) ; 30 cm
ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.)
Boruta, Tomáš - Autor Slach, Ondřej, - Autor
regionální rozvoj rozvoj venkova teritoriální marketing
metodické příručkySignatura B 52.884v1 Umístění 332 - Regionální ekonomika Údaje o názvu Regionální marketing v rozvoji rurálních periferních regionů : certifikovaná metodika / autoři Rumpel Petr, Boruta Tomáš, Slach Ondřej Záhlaví-jméno Rumpel, Petr, 1964- (Autor) Vyd.údaje [Ostrava] : Centrum městského a regionálního managementu, Ostravská univerzita, c2011 Fyz.popis 57 s. : il. (některé barev.) ; 30 cm ISBN 978-80-7368-904-9 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002373974 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Boruta, Tomáš (Autor)
Slach, Ondřej, 1981- (Autor)
Předmět.hesla regionální rozvoj - Česko * rozvoj venkova - Česko * teritoriální marketing - Česko Forma, žánr metodické příručky Konspekt 332 - Regionální ekonomie, regionální ekonomika MDT 332.055.2 , 711.3 , 332.146 , (437.3) , (072) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 332 - Regionální ekonomika Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1