Počet záznamů: 1
SYS 0383725 LBL 01507nam-a2200457-a-4500 003 CZ-CbJVK 005 20240222121135.0 007 ta 008 120203s2012----xr-a---e------001-0-cze-- 015 $a cnb002340889 020 $a 978-80-247-4005-8 (váz.) 035 $a (OCoLC)794207854 040 $a OLA001 $b cze $d ABA001 041 0-
$a cze $b eng 072 -7
$a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt 080 $a 659.1 $2 MRF 080 $a 159.98:659.1 $2 MRF 080 $a 658.8:316.77 $2 MRF 080 $a (048.8:082) $2 MRF 100 1-
$a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $7 jk01151219 $4 aut 245 10
$a Psychologie reklamy / $c Jitka Vysekalová a kolektiv 250 $a 4., rozš. a aktualiz. vyd. 260 $a Praha : $b Grada, $c 2012 300 $a 324 s. : $b il. (převážně barev.) ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 3-
$a Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024740058 $2 Web obalkyknih.cz 546 $a Anglické resumé 650 07
$a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas 650 07
$a psychologie reklamy $7 ph158335 $2 czenas 650 07
$a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas 655 -7
$a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas 830 -0
$a Expert (Grada) 910 $a CBA001 FMT BK Citace
Počet záznamů: 1