Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy

  1. SYS0383725
    LBL
      
    01507nam-a2200457-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240222121135.0
    007
      
    ta
    008
      
    120203s2012----xr-a---e------001-0-cze--
    015
      
    $a cnb002340889
    020
      
    $a 978-80-247-4005-8 (váz.)
    035
      
    $a (OCoLC)794207854
    040
      
    $a OLA001 $b cze $d ABA001
    041
    0-
    $a cze $b eng
    072
    -7
    $a 659 $x Reklama. Public relations. Média $9 4 $2 Konspekt
    080
      
    $a 659.1 $2 MRF
    080
      
    $a 159.98:659.1 $2 MRF
    080
      
    $a 658.8:316.77 $2 MRF
    080
      
    $a (048.8:082) $2 MRF
    100
    1-
    $a Vysekalová, Jitka, $d 1941- $7 jk01151219 $4 aut
    245
    10
    $a Psychologie reklamy / $c Jitka Vysekalová a kolektiv
    250
      
    $a 4., rozš. a aktualiz. vyd.
    260
      
    $a Praha : $b Grada, $c 2012
    300
      
    $a 324 s. : $b il. (převážně barev.) ; $c 25 cm
    490
    1-
    $a Expert
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    3-
    $a Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788024740058 $2 Web obalkyknih.cz
    546
      
    $a Anglické resumé
    650
    07
    $a reklama a propagace $7 ph116035 $2 czenas
    650
    07
    $a psychologie reklamy $7 ph158335 $2 czenas
    650
    07
    $a marketingová komunikace $7 ph115228 $2 czenas
    655
    -7
    $a kolektivní monografie $7 fd501537 $2 czenas
    830
    -0
    $a Expert (Grada)
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.