Počet záznamů: 1  

Nástup mýtu, aneb, Prima dárek pro Aahze

  1. SYS0375690
    LBL
      
    01132cam-a2200349-a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20240228222521.6
    007
      
    ta
    008
      
    031203s2003----xr-----e------000-f-cze--
    015
      
    $a cnb001284756
    020
      
    $a 80-86481-44-1 (brož.) : $c Kč 123,00
    035
      
    $a (OCoLC)36508234
    040
      
    $a BOA001 $b cze $d ABA001 $d CBA001
    041
    1-
    $a cze $h eng
    072
    -7
    $a 821.111(73)-3 $x Americká próza $9 25 $2 Konspekt
    080
      
    $a 821.111(73)-31 $2 MRF
    080
      
    $a (0:82-312.9) $2 MRF
    100
    1-
    $a Asprin, Robert, $d 1946-2008 $7 jn20000810289 $4 aut
    245
    10
    $a Nástup mýtu, aneb, Prima dárek pro Aahze / $c Robert Asprin ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Emmer ve spolupráci s Pavlem Vohlídkou]
    246
    30
    $a Prima dárek pro Aahze
    246
    18
    $a Nástup mýtu
    250
      
    $a 2. vyd.
    260
      
    $a Plzeň : $b Perseus, $c 2003
    300
      
    $a 192 s. ; $c 17 cm
    520
    3-
    $a Tanda (společná známá našich čarodějů) a Skeeve se rozhodnou překvapit Aahze dárkem k narozeninám. Cestují jednotlivými dimenzemi a hledají cosi vhodného. Ono cosi jim neustále uniká, až se náhodou v jedné dimenzi staví na jídlo a najdou to pravé. Mačo je dimenze, kde spolu dvě města (Veyguss a Mocarlo) soupeří v tkz. Mači o vládu. Vítěz ve sportovním utkání získává Trofej a může celý rok vládnout. Další rok se celý zápas opakuje. A právě tuhle trofej se rozhodnou naši hlavní hrdinové ukrást, jenže jsou předběhnuti Veygussany, kteří se také rozhodli trofej odcizit. Při zjištění, že Trofej je pryč, jsou však Tanda a Skeeve překvapeni hlídači a Tanda je lapena. Skeeve se zachrání a prchá zpátky ke svému mistrovi, jemuž vše vyklopí. Oba pak cestují zpátky a snaží se Tandu zachránit, záplétají se více a více do událostí mezi oběma městy. Mají sice nyní Trofej ale nemají Tandu. Nakonec přichází Aahz s nápadem, že se uskuteční zápas mezi oběma městy a oběma čaroději, při němž vítěz získá trofej a Tandu nebude již důvod držet. Tak naši čarodějové musí ve třiceti dnech sestavit mužstvo a navíc vyhrát, protože Aahaz chce svůj dárek. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788086481449 $2 Městská knihovna v Praze
    655
    -7
    $a fantasy romány $7 fd184199 $2 czenas
    655
    -7
    $a americké romány $7 fd131796 $2 czenas
    700
    1-
    $a Emmer, Jiří $7 ola2003193666 $4 trl
    700
    1-
    $a Vohlídka, Pavel, $d 1941- $7 jx20041102019 $4 clb
    765
    0-
    $t Myth directions $9 Česky
    787
    08
    $i Předchází: $a Asprin, Robert $t Zrození mýtu, aneb, Další pěkná šlamastyka $b 2. vyd. $h 186 s. $z 80-86481-43-3 (brož.) $d Plzeň : Perseus, 2003
    787
    08
    $i Následuje: $a Asprin, Robert $t Mýtus pokračuje, aneb, Skeeve vrací úder $b 2. vyd. $h 167 s. $z 80-86481-46-8 $d Plzeň : Perseus, 2003
    856
    41
    $u http://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:04dec000-e1a4-11e3-b110-005056827e51 $3 DNNT $x DNNTO $y Digitalizovaný dokument
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.