Počet záznamů: 1  

Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bartoňová, Miroslava, 1965- - Autor
    1. vyd. - Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2011 - 299 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-220-8 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-5709-8 (Masarykova univerzita : brož.)
      Vítková, Marie, - Autor
     integrovaná výchova a vzdělávání  základní školy  děti se zdravotním postižením  problémové děti  speciální pedagogika
     kolektivní monografie
    SignaturaC 346.898
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.898   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 346.898 v1   

    Údaje o názvuVzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. = Education of pupils with special educational needs V. / Miroslava Bartoňová, Marie Vítková et al.
    Souběž.n.Education of pupils with special educational needs V.
    Záhlaví-jméno Bartoňová, Miroslava, 1965- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Paido : Masarykova univerzita, 2011
    Fyz.popis299 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-220-8 (Paido : brož.)
    978-80-210-5709-8 (Masarykova univerzita : brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002343843
    Poznámky320 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglická resumé
    Dal.odpovědnost Vítková, Marie, 1947- (Autor)
    Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání * základní školy * děti se zdravotním postižením * problémové děti * speciální pedagogika
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 37.043.2 , 373.3 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 316.346.32-053.2-056.49 , 376 , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V
    V odborné knize je prezentován výzkum výzkumných týmů výzkumného záměru za pátý rok jejich činnosti. Jsou zpracovány obecné otázky sociálních determinant inkluzivního vzdělávání se zaměřením na možnost měření výsledků inkluzivních aktivit prostřednictvím konceptu participace a na pojetí resilience v dětském věku a její význam pro ranou podporu. Výzkumná šetření byla orientovaná na inkluzi na 1. stupni základních škol, integraci žáků s lehkým mentálním postižením do školy hlavního vzdělávacího proudu, na intervenci žáků s poruchami chování a výskyt závislostního chování u mládeže s tělesným postižením. Dalšími tématy výzkumu byla: perspektiva žáků s odlišným mateřským jazykem, hodnocení žáků se specifickými poruchami učení v předmětu cizí jazyk a téma přechod škola – povolání. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.