Počet záznamů: 1  

Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let

  1. SYS0367840
    LBL
      
    00000nam-a22^^^^^3a-4500
    003
      
    CZ-CbJVK
    005
      
    20230313102830.1
    007
      
    ta
    008
      
    120224s2012----xr-a----------000-0-cze-d
    015
      
    $a cnb002344408
    020
      
    $a 978-80-266-0022-0 (brož.)
    035
      
    $a (OCoLC)791323554
    040
      
    $a CBA001 $b cze
    072
    -7
    $a 159.93/.94 $x Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle $9 17 $2 Konspekt
    072
    -7
    $a 0/9-053.2 $x Literatura pro děti a mládež (naučná) $9 26 $2 Konspekt
    080
      
    $a 316.346.32-053.4 $2 MRF
    080
      
    $a 159.946.4 $2 MRF
    080
      
    $a 159.931 $2 MRF
    080
      
    $a 159.937.53 $2 MRF
    080
      
    $a 159.937.52 $2 MRF
    080
      
    $a (0:82-32) $2 MRF
    080
      
    $a 821-32 $2 MRF
    080
      
    $a (0.053.2) $2 MRF
    080
      
    $a (076.1) $2 MRF
    100
    1-
    $a Bednářová, Jiřina, $d 1963- $7 mzk2004248919 $4 aut
    245
    10
    $a Orientace v prostoru a čase pro děti od 4 do 6 let : $b kdy to bylo, kde se stalo medvídě se zatoulalo / $c Jitka Bednářová ; [ilustrace Richard Šmarda]
    250
      
    $a 1. vyd.
    260
      
    $a Brno : $b Edika, $c 2012
    300
      
    $a 48 s. : $b barev. il. ; $c 30 cm
    490
    1-
    $a Dětská naučná edice. Předškoláci
    520
    3-
    $a Publikace je určena předškolním dětem k rozvoji časové orientace a prevenci potíží ve čtení, psaní, matematice a obtíží v získávání studijních dovedností plynoucích z nedostatečně rozvinuté časové orientace, vnímání posloupnosti a následnosti dějů, organizace činností. V publikaci budou zahrnuta z poloviny cvičení zaměřená na přiřazování činností obvyklých pro určité časové úseky. Tato cvičení budou napomáhat dítěti uvědomovat si plynutí času, pojmenovávat časové úseky. Druhá polovina úkolů bude zaměřena na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny a následku, začátku a konce. Každá strana obsahuje motivační příběh pro děti (obdobně, jako je tomu ve výše jmenovaných publikacích). Dále jsou obsaženy instrukce pro dospělé s uvedením cíle činnosti. Významnou část tvoří pracovní, ilustrovaný materiál pro děti. V závěru jsou uvedeny základní informace pro rodiče a pedagogy o rozvoji časové orientace a vnímání časového sledu; vlivu na čtení, psaní, počítání; na organizaci každodenních činností, myšlení. $c okcz $u https://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788026600220 $2 Web obalkyknih.cz
    521
    8-
    $a Určeno pro děti od 4-6 let
    650
    07
    $a prostorové vnímání $7 ph205122 $2 czenas
    650
    07
    $a vnímání času $7 ph120234 $2 czenas
    650
    07
    $a vizuální vnímání $7 ph116789 $2 czenas
    650
    07
    $a grafomotorika $7 ph120600 $2 czenas
    650
    07
    $a děti předškolního věku $7 ph119710 $2 czenas
    655
    -7
    $a pracovní sešity $7 fd133116 $2 czenas
    655
    -7
    $a příběhy $7 fd133204 $2 czenas
    655
    -7
    $a publikace pro děti $7 fd133156 $2 czenas
    700
    1-
    $a Šmarda, Richard, $d 1950- $7 xx0004703 $4 ill
    830
    -0
    $a Dětská naučná edice (Computer Press). $p Předškoláci
    910
      
    $a CBA001
    FMT
      
    BK

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.