Počet záznamů: 1
Monica, Paul R. La - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2011 - 255 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-251-2632-5 (brož.)
Murdoch, Rupert, 1931-
News Corporation
20.-21. století
podnikatelé nakladatelé a vydavatelé mediální koncerny masmédia úspěch v podnikání
biografieSignatura C 345.915 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Jak myslí Rupert Murdoch : tajemství úspěchu mediálního magnáta / Paul R. La Monica ; [překlad Michal Palata, Irena Rychlá] Záhlaví-jméno Monica, Paul R. La (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2011 Fyz.popis 255 s. ; 21 cm ISBN 978-80-251-2632-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002256787 Poznámky Přeloženo z angličtiny Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla Murdoch, Rupert, 1931- * News Corporation * 20.-21. století * podnikatelé - Austrálie - 20.-21. století * nakladatelé a vydavatelé - Austrálie - 20.-21. století * mediální koncerny - 20.-21. století * masmédia - 20.-21. století * úspěch v podnikání - 20.-21. století Forma, žánr biografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média 929 - Biografie MDT 658.114-051 , 655.41-051 , 929 , 659.3:334.757 , 659.3 , 658:17.024.4 , (94) , (092) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Bezohledný cynik, člověk, který degradoval žurnalistiku, ale také jeden z nejschopnějších byznysmenů současnosti – mediální magnát a miliardář Rupert Murdoch vzbuzuje kontroverze a každým svým činem si získává nové příznivce nebo naopak další odpůrce. Rupert Murdoch změnil téměř od základů novinový a televizní byznys, Hollywood a vlastně celý mediální svět. Původně vydavatel novin v Austrálii, dnes vlastník jedné z největších mediálních společností na světě vydávající množství novinových titulů a knih a provozující televizní stanice a filmové studio – jeden z nejvlivnějších lidí na zemi. Zároveň ale člověk, který pro slávu svého impéria a pro větší výnosy ze svých aktivit neváhá použít i ne zcela čisté praktiky. Paul R. La Monica se ve své knize Jak myslí Rupert Murdoch na jeho kontroverzní úspěchy a prohry dívá poměrně střízlivým pohledem. Podotýká, že některá kritika od Murdochových odpůrců může být nespravedlivá. Rupert Murdoch celou svou podnikatelskou kariéru touží zejména po uznání – toho se mu ale skrze vlastnictví poněkud bulvárních médií nedostalo. Přesto, ačkoliv jej kritizují, mnozí konkurenti jej napodobují. Murdoch je téměř vždy tím, kdo se směje naposledy. Svědčí o tom i jeho umístění v žebříčku magazínu Forbes – třináctým nejvlivnějším člověkem planety se nestanete jen tak. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1